Bijna uitgeteld en krijg echt overal commentaar....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hey toevallig.

    Ik voel me ook nog te fit...... inderdaad net alsof we de hele dag moeten klagen.
    Gisteren kwam ik op de fiets ergens aan en ook meteen: nou nou.....40 weken zwanger en dan nog fietsen. Er is nog niets aan de hand zo te zien.

    :) lekker even klagen over mensen........
     
  2. louloutje

    louloutje Actief lid

    23 mei 2007
    190
    0
    0
    Hier ook, de kleine is al weken ingedaald, maar toch zegt iedereen dat het nog veel te hoog zit... Verder ook steeds de vraag weet je zeker dat het er maar een is?
    Volgens de een komt ze heel snel volgens anderen kan het nog wel even duren. Ach ja, ik maak me er niet zo druk om. Ze komt wanneer zij wil komen en niet wanneer IK of de omgeving het wil... Helaas...
    Maximaal 2 weken nog denk ik dan maar....
     
  3. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Hier nog zo een die al een paar dagen overtijd is.
    Wat ik nu toch wel heel veel krijg in de omgeving is dat mensen er echt op zitten te wachten. Ik kan nergens meer naartoe bellen of het is wel van..."en wat is het geworden?" :( En dan teleurgesteld zijn als het nog niet zover is.....
    "ja maar je belt toch wel he als het zover is?"..... :( ...nou dat weet ik niet hoor 8)
    "heb je staan poetsen....oh dan schiet het op"..... Nou dat doekje over de keuken was al enige tijd nodig dus nee geen poetsdrang hoor :(

    Dat begint me nu echt te irriteren :x

    Het liefst zou ik er stiekum tussen uitknijpen met manlief samen, bevallen en dan er een weekje tussen uit even niet die oh zo berzorgde wereld om je heen maar genieten van elkaar ;) .
     
  4. MB2005

    MB2005 Fanatiek lid

    30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Tegen mij zeiden ze ook dat mijn buik laag was, dus hij zou vast wel eerder komen :D daarna was er weer iemand die zei dat hij nog hoog zat en dat ik echt nog niet ging bevallen ( een week voor de uitegerekende datum was dat en de kleine was al goed ingedaald en lag vast ).
    En wat deed Jorrit, hij kwam niet eerder, en niet later hij kwam precies op de uitgerekende datum :D

    Ik dacht in het begin overigens dat ik voorweeen had ofzo, ik herkende het niet als weeen. Uiteindelijk had ik 3cm.
    Na het breken van mijn vliezen ( door de vk ) herkende ik de weeen heel er goed ( was een weeenstorm ).
    Dus meid, trek je nergens wat van aan, je merkt echt wel of je bevalling op gang is!
    Misschien breken wel eerst je vliezen dan weet je ook zeker dat het niet lang meer duurt
    Dus lekker nog even genieten van de kleine in je buik, en iedereen laten kletsen :D

    Groetjes MB2005.
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    @hammyq: idd erg vervelend, ik ben nog niet eens overtijd, maar als ik iemand bel krijg ik ook direct de vraag of de kleine er al is. Krijg ook de hele tijd smsjes of ik al bezig ben! Nou, alsof ik dan daarop zou gaan reageren. Hihi, bij een eventuele volgende keer zeg ik gewoon tegen iedereen dat ik 2 week later ben uitgerekend, heb je daar ook geen last van.
     

Deel Deze Pagina