naar mijn idee is het toch meer show.. maar een goede broek met helastiek tot over je buik , heeft toch meer stevigheid voor je buik !
Nee, die dingen ondersteunen je buik echt niet. Het is alleen maar om te showen. Ik draag het trouwens anders, nl, als een hempje met een kort vestje overheen of van die mouwtjes of onder een laag uitgesneden trui of een shirtje. Vind het als buikband zo standaard.
Nou, mij geeft het echt wel steun! Ik draag ze ook onder m'n kleren, niet erboven. Vind het een beetje een stom gezicht namelijk en heb weinig zin om allemaal passende kleurtjes aan te schaffen... Ik moet wel steeds op zoek naar goeie strakke, want de doorsnee maat is me veel te groot met mijn bescheiden buikje,
ik gebruik hem als verlengstuk. aangezien mijn eigen truitjes en tshirts allemaal te kort worden valt het niet meer zo op om dat ik er een effe buikband onder heb zitten als ik bv een zwarte trui aan heb en daar staat een roze print op dan doe ik er een roze (of zwarte) buikband onder en niemand die ziet dat mijn truitje te kort is.. het lijkt alsof het zo hoort
ik heb een buikband van het merk elf ze zijn echt super leuk en ik had hem vooral in het begin aan onder men kleding ter ondersteuning! grt
inderdaad ter verlenging. Soms zijn mijn t-shirts net te kort waardoor de band van de broek zichtbaar is. Dit vind ik voor geen meter staan, dus doe ik er een buikband onder die dingen geven echt geen steun hoor, ze zitten zo slap als een t-shirt! er zijn wel steungevende maar dat zijn niet de standaard buikbanden die je in de winkels ziet liggen.
Er zijn verschillende buikbanden... idd voor show, voor over je kleren... maar ook die echt bedoeld zijn om onder je kleren te dragen met een dikke band eronder.... De laatste had ik vorige zwangerschap gekocht tegen mn rugpijn, maar hielp niet... was BI en daar heb je dan weer een bekkenband voor nodig..... zucht.. xxmona
ik draag de gewone onder/ boven mn kleren als overgang/ verleng stuk. Tja met mijn 186 zijn ook de positiekleren vaak te kort.. Ik heb ook een bellybelt (?) en die is om je buik te steunen!
zelf draag ik een buikband vaak , met van die leuke tekstjes erop.. krijg er heel vaak LEUKE reacties op..mensen die wijzen en me aanspreken..echt super! wil ook niet dat mensen denken , nou die is wel erug veel aangekomen.. vindt dat je best mag showen met je bolle buikje !
zelf draag ik een buikband vaak , met van die leuke tekstjes erop.. krijg er heel vaak LEUKE reacties op..mensen die wijzen en me aanspreken..echt super! wil ook niet dat mensen denken , nou die is wel erug veel aangekomen.. vindt dat je best mag showen met je bolle buikje ! zie maar naar de foto's op mijn profiel.. !
Waarom vind je het een stom gezicht? Het is toch juist leuk om het accent op je buik te leggen? Ik vind zwangere vrouwen echt mooi en al helemaal als ze strakke kleding dragen waarbij de buik goed uitkomt. Op www.buikbanden.com kun je ze bestellen in maat xs. Die moeten je wel passen lijkt mij.
Ik had ze vooral om omdat het je truitje een beetje verlengt aangezien die gauw te kort worden met zo'n toeter
buikbanden.com heeft er leuke bij staan .. ! mooie kleurtjes , simpel effen truitje eronder.. staat altijd leuk !
ik heb 2 buikbanden die verstevigend werken,met een extra strakke band op de rand. Heerlijk zitten ze! Heb ook wel katoenen maar vind dat maar niks.
Hoi Ik was zaterdag aant shoppen toen zag ik ook een leuke buikband. Nu heb ik nog niet zo`n heel mooi rond buikje maar zodra ik ze aan kan.. zeker! Vind het leuk staan Nu kreeg ik als tip van de verkoopster: Draag hem niet als een rokje zoals velen doen da`s geen gezicht maar plooi het een beetje aan de zijkant. Dan krijg je echt accent op je bolle buik en is het niet een band van onder je borsten tot op je billen zeg maar Dus denk deel het ff met jullie! Groetjes Danielle