wij krijgen / hebben geen vakantiegeld (eigen zaak) dus we sparen zelf elke maand wat voor de vakantie (of voor andere dingen, maar we gaan dus dit jaar op vakantie)
Wij gaan nieuwe kledingkasten kopen (niet perse van het vakantiegeld, maar het moet er nou eenmaal komen) en de rest gaat op de spaar!
Ga een nieuwe fiets kopen, waarschijnlijk een mamafiets of een andere fiets waar je makkelijk kindjes mee kunt vervoeren
de auto een beurt laten geven en iets repareren. Hoop dat er nog iets overblijft, want wil ook nog (luxe) dingen voor de beeb kopen. Mijn man krijgt geen vakantiegeld (eigen zaak)
We storten ieder een deel op de gezamenlijke rekening. Daar gaan we dan ook van op vakantie (3 weken kamperen=niet zo duur) van het deel dat ik overhoud, ga ik naar Lowlands en een week als leiding op kamp en als er dan nog iets over is, wil ik wel graag een goede fiets kopen. Meteen eentje die ook handig is om zitjes op te monteren, ook al is dat nu nog niet aan de orde...
eerst maar even op de spaarrekening, en dan maar eens kijken voor vakantie. als dat nog mogelijk is trouwens, juni word een dure maand. ga naar 2 concerten, verjaardag oma, vriend is begin juli jarig, vaderdag...
Een deel wordt gebruikt voor de communie van mijn oudste heb er wel al geld voor aan de kant staan maar voor het geval 1400 EUR niet genoeg zou zijn :s. Dan heb afrekening Nuon gehad pff mijn auto moet eind deze maand gekeurd zijn en daar waren ook wat dingen die gemaakt moeten worden 2 verjaardagen + communie van mijn neefje geboorte kaartjes moeten betaald worden uhm ik geloof dat het geld dan zover als op is hahaha en het vakantiegeld van mijn vriend wordt gebruikt voor de vakantie en wat overblijft sparen of voor de baby.
Weekendje weg met de kinderen. Nieuwe meubels van de IKEA. (complete woonkamer voor 600) ja, jongens.. je moet wat En het belastinggeld sparen
De auto moet een zomerbeurt hebben en de airco moet bijgevuld worden. Verder wat zakgeld voor de vakantie (we hebben dit jaar mazzel, mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en hebben voor ons gezin (wij, broer met vrouw en kind en zus met vriend en kind) een vakantiehuis gehuurd) en de rest gaat naar de spaarrekening. Net als het belastinggeld overigens. Ik wil de rekening nog even flink spekken, ik ga per 1 juli minder werken en van sparen zal dan minder komen.