Hoi meiden, Afgelopen week heb ik van mijn VK en de huisarts verplicht thuis moeten zitten. Ik heb last van een heel erg lage bloeddruk en in plaats van aan te komen ben ik in 4 weken tijd ruim 10 kilo afgevallen! De vk wil dit nog even aankijken en als het niet verbeterd dan moet ik in contact treden met een dietiste. Logisch dat ik me heel erg zorgen maak. Met de kleine gaat het hardstikke goed, die groeit goed dus daar ligt het niet aan, maar de zwangerschap vergt gewoon heel erg veel van mij! Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en misschien een paar handige tips voor mij? Liefs Monique
Hoi hoi. Wat lastig dat de zwangerschap zoveel van je vergt. Gelukkig gaat het goed met de kleine! Dan hoef je je daar iig geen zorgen om te maken. Ik ben rond de 20ste week ook ineens veel afgevallen. Maar omdat ik van mezelf al wat zwaarder ben maakte dit in principe niet zoveel uit. Doe gewoon lekker rustig aan en idd wat Harmless zegt klopt; vaker kleine maaltijden nemen. Heeft mijn vlos toen ook aangeraden. Heel veel sterkte en rustig aan!
Ben je misselijk en moet je overgeven, zodat je zoveel bent afgevallen? Of ging dat afvallen 'zomaar'?
@kisbaba, Nee ben gelukkig tot nu toe nog niet misselijk geweest en ook niet over hoeven geven, dus die 10 kilo is echt "vanzelf" gegaan