Hallo allemaal, Mijn vriend en ik proberen sinds vorige maand zwanger te worden (nog heel nieuw dus). Mijn cyclus is best regelmatig en ligt rond de 34/35 dagen. Nu is mijn eerste menstruatie na de eerste keer proberen al meteen heel raar verlopen. Normaal heb ik met name de eerste dag erg veel buikkrampen en heb ik last van heel veel bloedverlies (ong. 4 dagen). Deze keer begon ik 6 dagen geleden (dag 35) met een heel klein beetje bruine afscheiding en dat is tot en met vandaag nog bezig. De ene dag is het iets meer en iets rozer dan de andere keer. Ook heb ik erg veel last van krampen en steken. Maar nog geen enkel moment is er echt sprake geweest van bloed. Vandaag heb ik een test gedaan en die is negatief, maar ik vind het nu heel moeilijk om te bepalen vanaf wanneer ik moet gaan tellen voor mijn nieuwe cyclus. Het moment waarop ik voor het eerst last van bruin slijm had? Moet ik mij zorgen maken dat het deze keer zo anders verlopen is? En weet iemand welke dag ik moet aanhouden als 1e dag van mijn nieuwe cyclus? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Inmiddels dag 8 en nog steeds bruine afscheiding. Daarnaast voel ik de hele tijd een beetje een trekkende pijn links in mijn onderbuik. Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken....denk morgen maar een belletje naar de huisarts. Niemand met dezelfde ervaring of die weet wat er aan de hand is?