Hoi meiden, ik ben op zoek naar een leuke stoere jongensnaam die bij tara past. Voor een meisje weten we het al. Ik vind het leuk als de naam wel apart is. Ben benieuwd of jullie iets weten! gr linda
dat is idd ook gelijk de naam waar ik aan dacht tara en tygho en tygo kun je op verschillende manieren schrijven
ha ha wat grappig,tygo is namelijk de naam die wij op 1 hebben.en dan wel zo geschreven bedankt! gr linda
Dex? Viel me als eerste in aangezien ik een meisje ken die Tara heet en haar broertje Dex. Maar zoals andere hier ook al zeggen Tygo is ook leuk
Gevoelsmatig zou ik kiezen voor een naam met 1 lettergreep, maar ja, das natuurlijk ook persoonlijk tara en.. thom tim sven niek
Grappig...onze dochter heet Tara en als zij een jongetje was geweest had hij Tygo geheten... vandaar dat deze uk sowieso geen Tygo gaat heten, maar vind de namen heel erg mooi bij elkaar!
Tara en Nils? Ik ken een broer en zus die zo heten. Vandaar dat ik gelijk hieraan denk. Tara en Tygho is ook leuk, alleen persoonlijk ben ik niet zo'n fan van dezelfde beginletter.
niet omdat mij zoontje zo heet maar tara en mika is ook leuk allebei eindigend op een a of tara en levi succes
mijn achternichtje heet tara, haar broer heet bjorn. ben het echt zo gewend dus moest er meteen aan denken, bjorn en tara.