HELP, bloedverlies na gemeenschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esma, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esma

Esma Bekend lid

Is dat normaal? Heb het niet eerder gehad.
    Moet ik de VK bellen?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je hebt kans dat t n gesprongen adertje is, wat heel vaak voorkomt nu in de zwangerschap. Maar ik ben geen dokter. Als je t niet vertrouwd zou ik bellen ja (als je veel bloed verliest). Succes!

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

is normaal, je baarmoedermond is heel goed doorbloedt zeker nu je op je einde loopt. er kan een bloedvaatje geknapt zijn.

alleen als het heel veel bloed is zou ik even bellen. een bloedvaatje geeft vaak niet veel bloed en is zo weer afgelopen.

4. Esma

Esma Bekend lid

Bedankt voor jullie antwoord, schrok me echt naar.

Dan moet het na een half uur over zijn, neem ik aan?

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk dat als je net zoveel bloed hebt (of zelfs meer) als een menstruatie dat je dan wel voor de zekerheid even kunt bellen. Beter zekerheid toch?

6. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Het hoeft niet met een half uurtje over te zijn hoor, bij mij begint het soms pas een dag na sex en duurt dan een dag of 1 1/2. Voor mij is dat normaal, dus ik schrik er niet (meer) van.

7. Niet meer actief

en daarom hebben wij geen sex... al die stress bah.... hihi... nee en nog om een reden hoor want ik verlang er naar hihi... maar man lief die zegt hele tijd tot over 2 maandjes ongeveer en dan nemen we een week vrij ;) maar al die stress om een uurtje fun.. nou neuhh mij niet gezien... ik knuffel nu liever... hihi

8. Esma

Esma Bekend lid

Het is al minder, gelukkig.

En van weeen geen spoor te bekennen, die kleine wil er gewoon niet uit :(

Ben nu volgens mij ook nog eens verkouden.

Deel Deze Pagina