Je hebt kans dat t n gesprongen adertje is, wat heel vaak voorkomt nu in de zwangerschap. Maar ik ben geen dokter. Als je t niet vertrouwd zou ik bellen ja (als je veel bloed verliest). Succes!
is normaal, je baarmoedermond is heel goed doorbloedt zeker nu je op je einde loopt. er kan een bloedvaatje geknapt zijn. alleen als het heel veel bloed is zou ik even bellen. een bloedvaatje geeft vaak niet veel bloed en is zo weer afgelopen.
Bedankt voor jullie antwoord, schrok me echt naar. Dan moet het na een half uur over zijn, neem ik aan?
Ik denk dat als je net zoveel bloed hebt (of zelfs meer) als een menstruatie dat je dan wel voor de zekerheid even kunt bellen. Beter zekerheid toch?
Het hoeft niet met een half uurtje over te zijn hoor, bij mij begint het soms pas een dag na sex en duurt dan een dag of 1 1/2. Voor mij is dat normaal, dus ik schrik er niet (meer) van.
en daarom hebben wij geen sex... al die stress bah.... hihi... nee en nog om een reden hoor want ik verlang er naar hihi... maar man lief die zegt hele tijd tot over 2 maandjes ongeveer en dan nemen we een week vrij maar al die stress om een uurtje fun.. nou neuhh mij niet gezien... ik knuffel nu liever... hihi
Het is al minder, gelukkig. En van weeen geen spoor te bekennen, die kleine wil er gewoon niet uit Ben nu volgens mij ook nog eens verkouden.