Hey allemaal, Ik heb een vraagje ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger, en mijm vraag is wanneer kan ik het beste beginnen met het aanschaffen van spulletjes voor de babykamer ( tweedehands )? Zoals ledikant,commode,kast en box, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. En weet iemand nog een goede uitzet lijst ??? Groetjes debbie
je moet er in ieder geval rekeing mee houden dat je bij nieuwe spullen een levertijd van ongeveer 10 weken hebt, ik ben met 4 maanden gaan kijken en kopen, succes!
Ik zou het doen als je uit de gevarenzone bent, om het zo maar even te zeggen. Anders heb je al die spulletjes al, mocht het toch mis gaan. Lijkt me erg zwaar.
Ik heb zelf gewacht tot ik uit de gevarezone was . Maar de babykamer moet officieel weer met 7 maanden zwangerschap in orde zijn ivm mogelijke complicaties . Nu gaan we er natuurlijk vanuit dat alles gaat zoals het hoort , maar officieel ............. Eerlijk gezegd had ik mn kamer pas af vlak voor de bevalling hoor Groetjes Joyce
Als je eerder bevalt, moet je toch in het ziekenhuis bevallen. Dus dan is het toch niet zo erg, wanneer de kamer met 7 mnd nog niet af is. Ik had m zelf met ongeveer 8 mnd af.
Wij gaan er mee bezig in de zomer we hebben eind juli begin augustus vakantie. Daarvoor zullen we de meubeltjes etc wel al hebben. Maar zou idd zeker wachten tot je uit de 'gevarenzone'' bent
Ja als ik jou was zou ik ook ff wachten. Veel babywinkels hebben wel een soort service voor als het mis gaat je de bestelling nog kosteloos kan anuleren of terug sturen, dit was geloof ik bij babydump in Beverwijk.
Hoi, Ik ben nu 4 en halve week zwanger, en heb al het een en ander besteld, misschien vinden sommige het raar maar ik haad daar echt behoefte aan. mijn vriendin is al bevallen en we zijn toen mee geweest voor een wagen wezen kijken, ik heb er ook met een aantal gereden, quinny rijd op zich wel lekker, alleen worden die van de nieuwe colectie alleen maar 3 wielers, en ik wil geen driewieler. Nu hebben we gisteren dus een kinderwagen gekocht.(mustears) ofzo iets hihi Het is een hele mooie voorwaarde, bij baby-dump. Je hoef helemaal niks aan te betalen, en stel het gaat fout, dan hoef alleen maar even iemand een belletje te doen en dan is het geannuleerd. Zo is dat bij alles bij baby-dump. ik heb de wagen besteld voor de eerste week van december. Ik kan tot de eerste week van november veranderen van kleur. Hij staat nu op zwart omdat de kleuren voor de winter er nog niet zijn, maar als dat geen mooie kleuren zijn blijf ik bij zwart! We hebben ook al een mooie kamer gezien enzo daar,maar we willen nog even daar voor verder kijken. Er is zoveel moois. Groetjes Tamara
Ik heb mijn eerste rompertje gekocht toen ik 13 weken was, heel symbolisch . De rest vanaf een week of 16 tot nu. En ik denk dat het kamertje volgende week af is! Succes. XXX
Ik was 18 weken zwanger toen we het kamertje bestelden. Waar wij het kochten was slechts 4 weken levertijd, dus het stond al snel en vrij vroeg in huis en is dus echt helemaal klaar nu. Ook de kinderwagen hebben we op hetzelfde moment gekocht. Ook babysuperstore werkt met het principe, dat wanneer er tijdens de zwangerschap onverhoopt iets mis mocht gaan, de koop ongedaan wordt gemaakt. Zij gaan ervan uit dat het een week of 6 voor de bevalling tijd genoeg is om de wagen thuis te heben, dus zij sturen je tegen de tijd een uitnodiging om je wagen op te komen halen (in ons geval: ben 23 juli uitgerekend, en kan op 3 juni de wagen gaan halen)
Het kamertje en de kinderwagen hebben er later besteld, andere spulletjes zon beetje van het begin af aan gekocht. Dingen die in de aanbieding waren enzo. Scheeld wel veel om alles niet in een keer te kopen. Het is ook maar net wat je gevoel zegd. Liefs Jenny
het is wel zo prettig dat het kamertje op tijd af is, zoals iemand hier zei, je bevalt dan toch in het ziekenhuis. ja dat is zo. maar ik ken iemand waarvan het kindje 8 weken te vroeg was, en de kamer moest toen af gemaakt worden door de familie. je zit dan zelf natuurlijk hele dagen bij je kindje.
Hallo dames, Een vraag waarmee ik een paar dgn mee zit, ik ben 31 wkn en heb nog niet alle spullen in huis bijv. babykamer (had ik al febr besteld), gordijnen hangen er nog niet. Kinderwagen komt in juni. Ook heb ik nog geen koffer klaar gelegd. Kleding en verzorgingsproducten die heb ik allemaal in huis. Ben ik te laat???? Moet ik snel actie ondernemen??? wat vinden jullie???
Ik denk dat je lekker moet b estellen wanneer jij daar klaar voor bent. Ik had met 8 weken al een babykamer en de rest heb ik veel later gekocht. Veel 2de hands overigens..
na mijn idee kan je beter even wachten tot je die 12 weken voorbij bent want stel dat ! dan komt de klap harder aan want je wordt elke dag dan geconfronteerd met je baby uitzet lijkt mij verstandig nog even te wachten, maar goed dat is de keuze die jij maakt
Wij kwamen met 13 weken een hele mooie babykamer tegen op marktplaats, die konden we meteen ophalen. De meubeltjes staan al, maar verdere aankleding moet nog. Vanaf 12 weken ben ik steeds meer gaan kopen. Kinderwagen hebben we ook besteld die komt in juni. Wij hebben de quinny speedy xs. Ik heb dus eerst de gevarenzone afgewacht en koop nu elke keer wat, en dat is zooooo leuk! Liefs Sämira