Bijna vrij

Discussie in 'De lounge' gestart door heidiane, 2 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het Ts?

2. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Het gaat op en neer. Alles zijn gewone gangetje weer. Het is nu echt even afwachten hoe het de komende maanden gaat.

3. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Sterkte Ts, hou vol!

heidiane vindt dit leuk.
  4. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    TS hoe gaat het nu met je?

5. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Eigenlijk allemaal nog hetzelfde. Het is echt puur afwachten hoe het de komende maanden financieel gaat. Zijn wel wat dingen die ik nog van plan ben: alvast zoeken naar een advocaat. Ik heb een site via juridisch loket gekregen waar ik op kan zoeken. Met mijn loon kom ik in aanmerking voor een pro deo advocaat. Wel kort het dan alsnog 650 euro maar daar wordt alles voor gedaan. Die zou ik dan in kunnen zetten om evt de kinderen weer bij mij te krijgen. Evt kan ik zijn chantage wat hij heel snel inzet in kaart brengen vooral wat ik er juridisch mee kan. Daarnaast wil ik nog een keer een vrijblijvend gesprek met iemand van de gemeente die over de schuldsanering gaat zodat ik als het nodig is precies weet wat ik moet doen en zo snel mogelijk hulp krijg. Ik merk nu dat het nog best lastig is bij de juiste persoon terecht kan komen.
    Ik kan nog niet verhuizen. Wél kan ik het huis al opruimen. Speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt naar de opslag box brengen (Kan ik later ons verkopen als ik alleen woon) Zijn spullen uit de box in de schuur en zoveel mogelijk mijn spullen naar de box zodat dat al gescheiden is. En dan hier de lege kasten weer gebruiken om de kleding van de kinderen overzichtelijk op te kunnen ruimen.
    Ook ga ik toch maar reageren op woningen. Je krijgt een mail als je een woning toegewezen krijgt. Maar je kan die mail ook niet beantwoorden dan gaat hij naar een volgende. En heeft dat verder geen gevolgen. Ik kan dan wel een signaal afgeven dat ik een woning heb. Alles heel voorzichtig wetende dat ik sneller iets onherstelbaars kan verpesten dan dat het weer 'heel' te maken is.

6. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Hij zal inmiddels toch ook wel snappen dat jij nu ergens anders gaat wonen? Zo groot mag die verrassing echt niet zijn als jullie zelfs al gescheiden zijn inmiddels. Goed dat je gaat reageren op woningen! Dat dat voor hem misschien tegen gaat vallen, moet echt op zijn schouders rusten en niet op de jouwe!

Whoopy, Rosa Canina, Lafelife en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.169
    10.678
    113
    Weet je, als je gaat lopen wachten tot het (financieel) uitkomt... het komt nooit uit. Dus dan kan je maar beter de knoop doorhakken op een goed moment.

Whoopy, Gewooniemand, Sado en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Na het lezen van je berichten ts zou ik zodra ik weg zou kunnen weg gaan. Het enige wat juist kan gebeuren is dat je ex man je gaat gebruiken voor zijn gewin, wat hij al die tijd al heeft gedaan. Jullie zijn toch al gescheiden het is dus toch al duidelijk dat je niet blijft. Het gaat er niet beter op blijven en hoe langer je blijft hoe meer er juist mis kan lopen.

9. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
  10. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.708
    4.023
    113
    Overijssel
    Wat heb jij een geduld zeg! Respect!
    Je zou toch van ellende erg veel rommel op de trap laten liggen of hem per ongeluk een duwtje geven. ( sorry niet erg netjes)

11. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Het gaat weer een beetje oude gangetje. Wel lukt het me meer in het huishouden te doen. Heb net de kamer van mijn dochter opnieuw geordend. Nu alle kleren weer overzichtelijk en een paar Ikea kasten weg. Verder is het nu vooral de hoop die mij doet leven en mijn kinderen die ik elke dag bij me heb. Blij dat het gaat zoals het gaat. Zwaar maar ik weet dat er veel meer ellende is op leven gebied van relatie met kinderen. Ontvoerd gekeken dat drukt je weer met je neus op de feiten.

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ik snap iets niet goed. Jullie zijn gescheiden. Hoezo wonen jullie dan nog samen? Wacht je op een woning of wil je nog geen eigen woning?

Zeebra vindt dit leuk.
  13. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Ja ik sta ingeschreven en sta nu bijna bovenaan. Dus moet nog wachten tot ik aan de beurt ben. Het is nu reageren en hopen een woning te krijgen. Qua wel vooraan de rij gelukkig.

Whoopy, Syane, Bailey07 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina