Sorry hoor dames, maar ben op dit moment even een sentimentele mama. Ben namelijk zooooo blij met mijn meisje..... Mijn hart maakt een sprongetje elke keer dat ik naar haar kijk..... Het gevoel dat ze me geeft is niet te beschrijven zo mooi..... Voor mij is ze het liefste, het mooiste, het slimste, het meeste geweldige, het meest bijzondere meisje op de hele wereld...... Het grootste wonder..... Zit al jaren niet lekker in mijn vel, wat vele oorzaken heeft. Heb veel wonden en weinig tijd ze te laten helen, omdat de volgende wond weer gemaakt is. Het 1 naar het andere en dat al jaren lang. Met als kers op de taart het overlijden van mijn papa en nu een zwaar depressief zusje(die zich aan mij vast klampt, aan de ene kant gelukkig en aan de andere kant heeeeeel zwaar). En dan kijk ik naar mijn mooie meisje en dan voel ik me bijna zweven. Dan heb ik een ziel zonder wonden. Er is geen pijn....alleen maar liefde. Ik denk dat ik nu eindelijk begrijp waarom wij zo lang moeste wachten(okal vindt ik het nog steeds zwaar kl*te dat wij zo moesten vechten voor een ons wonder en ik er 3 moest verliezen). Ondanks dat het me allemaal soms echt te veel is, ga ik door. Door om elke ochtend wakker te worden en weer een mooie dag met mijn dochter te gaan beleven. Door om mijn meisje een goed en liefdevol leven te geven. Door om haar te laten bloeien tot een heel mooi(innerlijk) mens. Voor haar zal ik altijd door gaan! Mijn meisje......mijn lichtpuntje.......mijn wondertje....... Schrijft haar mama met tranen in haar ogen zwevend van geluk! p.s. mis een hartje bij de berichtpictogrammen, die is hier namelijk heeeeel erg op zijn plaats
Wow mooi geschreven! Geniet lekker van je kleine meisje, het is je gegund! Ik hoop dat ik dat gevoel ooit ook mag meemaken
Dat zijn ze zeker je kinderen het lichtpuntje hoop dat je daar je kracht in kunt blijven vinden en je hebt het heel mooi geschreven.
Ach meid wat lief geschreven..... Jaa je meisje houd je op de been, dat herken ik hier ook wel ook. Heb ook veel tegenslagen gekend, maar als ik dan met mn kinderen hier op de bank zit of zo, dan voel ik me zoooo rijk en gelukkig. Ik krijg echt nieuwe energie van mn schatjes, en een vechtlust, niet te beschrijven! Als ik naar het liedje van Danny de Munk luister, dat geeft helemaal weer wat ik voel voor mn kids (dan kan ik wel brullen haha). Danny de Munk - Het levende bewijs (Official video) - YouTube
Ah das lief geschreven en ook ik herken me hierin. Zeker wat me deze week allemaal gebeurd is, houdt mijn zoontje mij bij elkaar! Ben nog nooit zo trots en verliefd geweest op iemand dan op hem vanaf de eerste keer dat ik hem zag. Ik wens je nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mooie, leuke, trotse, mooie en kracht gevende momenten toe met je eigen wonder!!!!
Lief! Dank jullie wel! Fijn dat jullie net zo'n mooi gevoel beleven als dat ik doe! Ik gun iedereen dit mooie gevoel van onvoorwaardelijk houden van.... Rapunzzel ik wens voor jouw, dat je dit ook snel mag ervaren (ik weet wat het is, als het niet lukt en je er flink voor moet vechten).
Zo prachtig! Zo oprecht! <3 Ik kijk ook uit naar mijn wondertje maar ik leef op dit moment voor mij en mijn vriend en in de hoop snel zwanger te worden. Ik heb ook enorm veel meegemaakt (en nog steeds). Veel sterkte ook voor jou!
Bijzonder he, dat gevoel dat je kindje je kan geven! Ik kan ook zo weg zwijmelen als ik naar mn lieve dochtertje kijk. Wat is dat fijn he dat je je dochter jou je zo kan laten voelen! En al die jaren hebben moeten wachten maakt het helemaal bijzonder - ik weet er alles van. Geniet er lekker van. Niets is zo belangrijk als de liefde tussen ouder en kind .
RESPECT! Echte mamaliefde! En heel herkenbaar! Geniet ervan... niets is zo puur als de liefde tussen mama en kind!
Ik wordt er ook emo van!!! Heeeeel mooi geschreven. In je eerste allinea herken ik dat dan ook meteen. Zo voel ik dat ook over mijn zoontje. Alle cliche's zijn waar. Een kind verrijkt je leven en is het mooiste wat er is!!!