is hij aan het indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liniej, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    hoi dames,

afgelopen maandag ben ik bij de vk geweest, alles was goed, kleine liep weer/nog steeds voor met de groei, en hoofdje lag mooi beneden.
    zelf heb ik maandagavond ook nog gevoeld zoals bij de vk (moest met gebogen knieën liggen, inademen, rustig uitademen en dan net boven m'n schaambot voelen) ik kon nog met m'n vingers tussen m'n schaambot en baby's hoofdje komen.
    nu ben ik gisteravond vroeg naar bed gegaan omdat ik een 'onprettig' gevoel had in m'n buik. licht pijnlijk/zeurderig gevoel waar ik misselijk van werd, en voelde gewoon niet fijn. vanmorgen opgestaan met een enorm drukkend/zwaar gevoel tussen m'n liezen bij m'n schaamlippen. iets meer harde buiken gehad vandaag. net probeerde ik weer even te voelen of het hoofdje nog beneden lag, maar ik kan nergens meer tussen. het voelt helemaal hard daar beneden, en is ook pijnlijk als ik wat harder druk.
    zal de kleine al bezig zijn met indalen? over 1,5 week moet ik weer naar de vk dus die zal dan wel zeggen wat ze voelt. maar ik ben natuurlijk weer te nieuwsgierig! :p

2. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb begrepen van mijn vk dat zo 'hard' als dat hun voelen niet zelf mag doen, maar wellicht denkt jou vk daar anders over.

het gevoel van indalen uit zich bij mij (volgens de vk) meer in zeurderig gevoel in mijn liezen, echt aan de zijkanten van mijn schaambot vanaf de voorkant gezien zeg maar.. ik kreeg dit rond de 33e week ergens geloof ik. (kan een week schelen)

3. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik voel niet echt hard hoor.. en m'n vk's eigenlijk ook niet. ze kunnen de baby heel makkelijk voelen doordat hij flink is, en ik niet veel buikvetjes heb. is alleen wel wat gevoelig onderaan m'n buik als ik voel, dus blijf er verder maar van af.
    die druk daar beneden is wel even vervelend, het is niet fijn meer om stuk met de honden te lopen. terwijl ik eergisteren nog wandelingen met ze maakten van ruim een uur. misschien is het even tijdelijk

Deel Deze Pagina