Bijna week gebloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sillie2008, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Beste

Week geleden kwam ik erachter dat ik zwanger was (heb een verkorte menstruatie gehad 2 weken eerder) dus had t niet verwacht.

Nu ben ik vorige week zondagavond ook begonnen met enkele druppels bloedverlies in begin bruin tot woensdag werdt het wat roder en vanaf vrijdag weer wat bruiner. Het lijkt erop dat na een week vandaag gaat stoppen. Het bloedverlies is elke dag maar een druppel of 10 a 20.

Heb geen buikkrampen gehad, geen stolsel en dus geen overvloedig bloed verlies. Kan het toch zijn dat ik een miskraam heb gehad?

Groetjes

2. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    tja moeilijk te zeggen het kan een miskraam zijn, maar het kan ook alleen een bloeding zijn geweest.

als ik jou was zou ik voor de zeker heid je huisarts of (als je die al had) je verloskundige even bellen om een van hun er naar te laten kijken.

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoe ver zou je nu zijn?

ik heb vorige maand een miskraam gehad, maar bij mij leek het op een normale menstruatie.
    en uiteindelijk was het dat ook.
    de innesteling was niet goed gegaan en daardoor heeft mijn lichaam toch een menstruatie in gang gezet.
    nu ben ik gelukkig wel weer meteen aangeteld.

het is altijd moeilijk te zeggen of het een miskraam is ja of nee.
    vanaf de 6e a 7e week kunnen ze op de echo kijken of er ook een hartje klopt.
    en anders....voel je je niet anders?
    had je kwaaltjes en heb je ze nog steeds?

mejon

4. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Kwaaltjes heb ik nog (gespannen gevoel in buik) zo af en toe en
    gespannen borsten

verder had ik niets ook niet voor het bloed verlies. Ik ben vorige week bij verloskundige geweest maar die kon nog niet heel veel zien (wel beginnende zwangerschap) moet over week terug.

De bloeding is maar druppel gewijs en dus geen menstruatie bloeding.
    Met een inleg kruisje voor de string kan ik goed een hele dag doorkomen zonder dat t helemaal onder zit

5. Ramona17

Ramona17 Actief lid

22 jul 2007
    150
    0
    0
    Limburg
    Hallo
    Ik heb zelf ook met 5 weken zwangerschap een bloeding gehad,
    Bij mij hielt het 1 week aan en toen had ik nix meer,
    Ik had verder beetje last van me rug dus maakte me ook erg veel zorgen,
    Ik heb met 5,5 weken een inwendige echo gehad en daarzagen ze al heel wat!
    Maar meestal hoef jeje niet zoveel zorgen te maken zolang je geen krampen en niet te veel bloed verlies heb

6. sillie2008

25 feb 2008
    27
    0
    0
    Hi Ramona

ik heb bij verloskundige een gewone echo gehad, was nog niet heel veel te zien. Ook ik heb een week lichte bloedingen gehad en nu schijnt t toch op te houden.

Heb trouwens ook last van rug, moet nog week wachten en dan weer echo waarschijnlijk 7 weken dan. Hoop dat t zelfde als jou afloopt ramona

geeft me weer iets moed, had jij ook wat rood bloed of alleen bruin

gr

7. Ramona17

Ramona17 Actief lid

22 jul 2007
    150
    0
    0
    Limburg
    Ik had ook rood bloed.
    En ik heb het ook ongeveer 1 week lang gehad.
    Dus maak je nog maar niet te veel zorgen

Deel Deze Pagina