zijn dit goede voedingsbh's?

Discussion in 'Zwangerschap' started by marianne1984, Mar 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marianne1984

marianne1984 Actief lid

Aug 15, 2007
    402
    0
    0
    Ik zag op een website (b*nprix) 2 voedingsbeha's staan en nou vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben?

Graag eerlijk antwoorden ook al is het negatief...... ;)

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb er geen ervaring mee, die van mij zijn van prenatal en hema. Kan je wel 1 advies geven. Als je er 1 koopt/past test dan dat je hem open en dicht kan doen met 1 hand. Dadelijk met die uk in je armen is dit een grote plus en zeer onhandig als je beide handen nodig hebt om hem open/dicht te doen voor en na het voeden. Die van de prenatal die ik heb, zijn super, wel eind 2006 gekocht, dus weet niet of ze ze nog hebben. Iets mooier en vrouwelijker dan degene die ik van de hema heb, zelfs in kleur rood. Ik heb ruim 10 maanden borstvoeding gegeven en vond het wel fijn om toch mooi ondergoed te dragen. Succes ermee! Die van mij van de prenatal zien er nog prima uit en hoop ik in oktober weer te mogen gebruiken :)

3. sillie2008

Feb 25, 2008
    27
    0
    0
    hi marianne

heb helaas geen ervaring met de voedingsbeha's maar wel met bonprix mijn advies koop niets bij bonprix.

Ik had kleding gekocht en sport beha maar ook wat retour gestuurd als netjjes volgens regels. Direct betaling overgemaakt

Maar heb wel 4 maanden hun gehijg in mn nek gehad dat ik niet had betaald. kreeg 3 herinneringen en aanmaningen en dreigement dat incassobureau zouden sturen. (heb hun 4 keer telefonisch doorgegeven dat ik betaald had)

Kwamen ze na 4 maanden erachter dat ze wegens grote vakantie het bedrag over hoofd hadden gezien. Voor mij dus nooit meer bestellen

Groetjes

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vond bonprix ook niet zo prettig, idd 1 ervaring waarin ik heel sterk het idee had alsof de administratie niet echt op orde was... Tel daarbij op dat wehkamp en neckerman een stuk sneller zijn met de levering.. Dus tja, ik sla bonprix tegenwoordig over (hoewel ze af en toe erg leuke dingen hebben , daarom kijk ik expres al niet meer ;) )

5. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0

Share This Page