Bijna weer beginnen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door carretje25, 24 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique den Uyl

17 mrt 2007
    73
    0
    0
    sorry GEEN last van afscheiding....

2. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    HOI Monique...

Zo je eerste werkdag heb je achter de rug! Ik ben nu lekker 5 dagen achter elkaar vrij heerlijk hoor!

Ja ik zie idd dat je 38 bent, dan kan ik me voorstellen dat je niet weer gaat beginnen aan een tweede. Dus jullie hebben er lang over gedaan wat ik begrijp? Had dat een oorzaak? Als je het er niet over wilt hebben is dat prima hoor!

Tim moet dinsdag weer naar het cb voor een prik :cry: gelukkig voorlopig de laatste hij heeft er steeds zo'n last van is echt zielig. Heeft Indira er last van?

Dus jij denkt dat je toch ongesteld gaat worden nu? Ik ben het nu al een hele tijd niet geweest en ik moet zeggen dat ik nu wel tevreden ben met de spiraal. Heb ook geen afscheiding.

Nou ik ga eten, spreek je snel weer! Groetjes Caro

3. Monique den Uyl

17 mrt 2007
    73
    0
    0
    We hebben ongeveer 4 jaar gewacht op een baby.
    Ik wilde op een natuurlijk manier zwanger worden en geen medische poespas.
    Doordat wij nogal wat stress hadden met ons 'vorige' leven. Eigen zaak /woning ed. wilde het niet lukken.
    Nadat wij ons leven om hadden gegooid en verhuisd zijn, waren we ineens zwanger.

Echt een kadootje.

We hebben het ook echt met haar getroffen.
    Ze is op zich een heel makkelijk kind. Kunnen haar overal mee naar toe nemen en zo.
    Ze is een bikkeltje. Geen last van haar prikken gehad.
    Het enige wat moeilijk met haar gaat is de voeding en het spugen wat daarbij hoort.

En over het spiraal;
    Als het met 'bijwerkingen' beter gaat dan ben ik ook tevreden.

groetjes en geniet van je vrije dagen.
    Ik mag morgenochtend weer, maar ik heb er wel zin in.

4. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Hoi Monique...

Dat is wel lang zeg vier jaar maar wel fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is! Heb je er nooit over gedacht om het medische circuit in te gaan? Wat voor zaak hadden jullie? Een kind is toch sowieso een rijk bezit vind je niet ik ben elke dag zo blij dat we Tim hebben, als ik hem dan tevreden zie liggen en zie lachen dan weet ik dat ik het goed doen, vind het het mooiste wat er is. Zou als het allemaal zo mag zijn graag een tweede willen in de toekomst maar eerst nog lekker van Tim genieten. Moest je nou vandaag weer werken? Was het nu al wat leuker? Ik hoef pas dinsdag weer. Morgen ga ik lekker met Tim en mn moeder zwemmen.
    Groetjes Caro en Tim

5. Monique den Uyl

17 mrt 2007
    73
    0
    0
    Hoi Caro,

Ik werk maandagmiddag, dinsdag en donderdag de hele dag en vrijdagochtend.
    Best te doen hoor en Indy heeft het leuk met oma. :D

We wilden absoluut niet het medische circuit in,
    omdat de teleurstelling dan elke maand zo groot zou zijn als het niet gelukt zou zijn.
    Ik was altijd van mening dat het op de gewone natuurlijke manier moest gebeuren en anders maar niet.

We hebben een paar jaar een kledingzaak gehad,
    erg druk hoor eigen ondernemer zijn en de eerste jaren zijn altijd het moeilijkst.
    Nu ben ik media adviseur in dezelfde stad en dat is ook leuk.
    En wat je zegt een kind is je rijkste bezit! Ik ben dan ook erg gelukkig.

groetjes, Monique

6. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Hoi!

Nou Tim heeft dinsdag zn prikjes gehad. Kwam mijn man thuis en toen werd er gebeld van het cb en wat bleek...ze hadden Tim een verkeerde prik gegeven, wat een prutsers! Ze zeiden dat het absoluut geen kwaad kon maar ja hij moet nu wel over twee weken weer terug om alsnog de goede prik te halen word ie weer gepest! Gelukkig had ie deze keer weinig last was heel vrolijk wel af en toe de temperatuur iets hoger maar niet super. Ze hebben os trouwens geadviseerd om met de hapjes te beginnen als Tim 5 maanden is dus wachten we nog maar even.

Ander vraagje: ben jij nog ongesteld geweest na de plaatsing van je mirena of een soort van? Ik heb alleen die twee weken bloedverlies gehad en daarna niks meer, ik dacht dat dat geleidelijk minder werd?

Zo morgen nog 1 dag werken en dan weer lekker weekend! Gaan jullie nog wat leuks doen? Mijn man word maandag 30 dan gaan we lekker uit eten en de andere week houden we een bbq feest alleen weet hij dat nog niet :) is een verrassing!Hij moet namelijk maandag ook fietsen dus dat word niks dan.

Groetjes Caro en Tim

7. Monique den Uyl

17 mrt 2007
    73
    0
    0
    he Caro,

Het antwoord op het spiraaltje heb je als het goed is al gehad.

En inderdaad wat een prutsers bij het CB, je bent zeker wel boos geworden?
    Voor straf moeten ze zelf ook een prikje nemen! vind je niet? :evil:
    Zielig voor Tim, maar ja daarna is het weer ff voorbij.
    Ik hoef pas in juli weer naar het CB.
    Vind wel dat ze me aanlaten modderen met de voedingen.
    Ben mede daarom blij dat ik deze site heb ontdekt.
    De fruithapjes gaan goed en ze krijgt nu ook al groentehapje.
    Met mijn moeder gaat dat erg goed, maar zij is dan ook heel geduldig. :)

Ik hoef nog maar een halve (drukke) dag en dan heb ik ook weekend.
    We hebben nog geen plannen. Lekker van Indy genieten, denk ik.
    Mijn man studeert nog naast zijn fulltime baan en dat doet hij op de zaterdag.
    Wij hebben hem eigenlijk alleen de zondag helemaal voor ons zelf en nu dan de pinkstermaandag.
    Wel vreemd hoor anders gaan we meestal naar Pinkpop maar nu dus even niet.
    Moeten we het maar op de tv volgen.

Fijne verjaardag voor je man.... 30, jeetje die zijn wij al gepasseerd...
    Ik dus al een tijd en mijn man eigenlijk nog maar net. (=31)
    (ik heb een toy-boy) :)

Groetjes,

Monique

Deel Deze Pagina