Hai meiden, Ik ben in het ziekenhuis gewaarschuwd voor zwangerschapssymptomen door pregnyl dus het is niet zo dat ik vermoed zwanger te zijn. Hoop het wel natuurlijk. Ik heb een spuit gezet op de dag van de IUI, 2 dagen erna en 4 dagen erna dat was afgelopen zondag. Ik heb echt mega last van geurtjes. Gehakt rullen ruikt te vies en mega gespannen borsten. Hadden jullie dat ook door pregnyl en zakt dat wel af op een gegeven moment? Pas als je ongesteld wordt?
5000 IE Pregnyl zit na vijf dagen nog in je lichaam. De klachten die je hebt, kunnen dus zeker nog van de Pregnyl komen. Als je zwanger blijkt te zijn, zullen bepaalde symptomen hetzelfde blijven of toenemen. Is het de Pregnyl, dan zullen ze afnemen, omdat Pregnyl elke dag halveert in je lichaam. Succes!
Op de dag van IUI heb je 5000 eenheden gespoten? Hoeveel eenheden heb je twee dagen later en vier dagen later gespoten dan? Dat moet je allemaal even bij elkaar optellen.
Zou dit schematje kloppen die ik heb gemaakt? Dan zou ik dinsdag kunnen testen namelijk (als ik niet ongesteld ben). Woensdag 1 februari 21:15 5000 Donderdag 2 februari 2500 Vrijdag 3 februari 1250+5000=6250 Zaterdag 4 februari 3125 Zondag 5 februari 1562,5+5000=6562,5 Maandag 6 februari 3281 Dinsdag 7 februari 1640 Woensdag 8 februari 820 Donderdag 9 februari 410 Vrijdag 10 februari 205 Zaterdag 11 februari 102,5 Zondag 12 februari 51,27 Maandag 13 februari 25,63 Dinsdag 14 februari 12,81
Kan met gemak hoor, de ene keer had ik er geen last van en de andere keer voelde ik wel wat en had ik grotere borsten. De ronde dat ik zwanger werd geen klachten gehad.
Klopt wel zo ongeveer, al heb je dinsdag nog wel Pregnyl in je lichaam waar een gevoelige test als die van Kruidvat nog wel op kan reageren....Dus eigenlijk weet je dan nog niks tenzij je een knallende test hebt dan.
Ik denk dat testen niet nodig is dinsdag/woensdag, stond vandaag op met een ongesteldheidsgevoel in mijn onderrug... iets wat ik altijd krijg en herkenbaar is dus helaas eerste IUI is niet geslaagd.