Hey dames, weet iemand wanneer er aanbiedingen zijn voor kinderwagens? Begint dat ook zo nu en dan in de kerstperiode? Ben benieuwd!
Tijdens de mazzeldagen bij prenatal zijn ze vaak in de aanbieding, deze zijn volgens mij weer rond april,mei. Bij van Asten in Tilburg hebben ze ook altijd aanbiedingen.
volgens mij komt dat aan het einde van je het jaar, begin volgend jaar. dan gaan alle oude kleuren en modellen in de uitverkoop
Ik hoop ook op een mooie aanbieding. Ben zwanger van ons derde kindje, maar we hadden de kinderwagen (en nog meer spullen) al verkocht. We dachten geen derde meer te willen, maar 1 jaar later toch besloten om voor een derde kindje te gaan. Nu hebben we dus een kinderwagen nodig, maar wil er niet de hoofdprijs voor betalen aangezien het maar voor 1 kindje is.
Bij van Asten babystore hebben ze altijd leuke aanbiedingen. En echt een mooie winkel, waar je ook kunt onderhandelen over een prijs als je veel dingen tegelijk koopt.
Bij verschillende winkels doen ze nu alle 'showroommodellen' er uit, scheelt behoorlijk. en anders kun je natuurlijk ook kijken voor een 2ehands.
Ik zag vorige week bij babypark in Gouda modellen van 2014 met korting. Ze hebben daar ook een afdeling met show modellen en overjarige modellen. Er zullen vast meer winkels zijn die dit hebben. Succes.
ik was bij de mutsy zelf en heb daar de 2015 modellen gezien en uit gekozen. Deze zijn vers van de pers uit China dus binnenkort zullen de oude modellen wel in de aanbiedingen komen.