Bijna zelfde babynaam als vriendin

Discussie in 'Babynamen' gestart door Nove123, 3 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vedra

Vedra Lid

8 mrt 2023
    27
    15
    3
    Vrouw
    Doen! :)

Als het exact dezelfde naam was, had ik het niet gedaan. Leuke naam.

2. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Ik vind het kunnen. Gewoon doen dus.

3. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Het is een andere naam dan de naam van jou vriendin. Doen!

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Voor mij klinkt hij anders genoeg, gewoon doen! Zou zonde zijn om er spijt van te krijgen.

5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.023
    14.679
    113
    Vrouw
    Waarom vond je het zo fijn dat je het voor de geboorte al wist?

Voor mij is dat echt iets van onszelf. Wij willen ons kind die naam geven en dat doen we gewoon.
    Wij hadden bij ons in de gemeente een gezin waarvan twee van hun drie zoons precies dezelfde roepnaam hebben als 2 van onze zoons. Toen er bij ons weer een jongen geboren werd zeiden onze kinderen meteen: "dan moet hij T heten, net als bij hen":roflmao:
    Maar wij hadden toen een heel andere naam:D

@Nove123 gewoon de naam geven die jullie willen. Mooie naam en ik vind hem best anders dan Novi hoor.

6. WWJD

WWJD Niet meer actief

Het had voor mij niet per se gemoeten hoor dat ze het vertelden. Maar hij zei het uit zichzelf (op dat moment wisten ze zelf het geslacht nog niet eens, net zwanger).
    En achteraf vond ik het fijn dat ik het wist, gewoon soort voorbereid op feit van een naamgenoot dichtbij. We zagen mekaar toen wekelijks en soms zelfs twee of meer keer per week.

Zxcvb vindt dit leuk.
  7. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Ik vind Novi en Nové toch wel heel andere namen, klemtoon ligt volgens mij ook ergens anders. Zelfs al was het de eerste naam zou ik het gewoon doen! En met een tweede naam al helemaal. Ik zou het zeeeeeeker gewoon doen!!

Deel Deze Pagina