Jippie mag bijna testen , morgen. Normaal als ik ongi moet worden heb ik de dag van t voren last van mn benen en beetje kramp in mn buik. Ook vaak wat bruinere afscheiding en een heel slecht humeurtje !!! Ma heb nu nog nergens last van! zullen dit goede voortekenen zijn... ? I hope soo..... duimen jullie mee, morgen zullen we t weten , ik zet zelfs de wekker !! Liefs Tan
hey tanja!! heb vanmorgen en gister al een test gedaan(jaja ongeduldig typ haha)ga morgen rustig me zaterdag dingen doen en lekker sporten en ik zie wel wat er komt(of niet haha)en anders test ik maandag ofzo wel weer een keer!! liefs maloeke
mmm negatief!!!heb nu ook wel een beetje kramp maar ja,dat zegt niks!het enige dat ik kan doen is afwachten!!!en als de duiveltjes komen gaan we gewoon door naar ronde 6.Is ook nog niet echt lang he om bezig te zijn!! liefs maloeke
idd weet niet wat ik heb maar ben al twee dagen aan het zingen en mega vrolijk!!postief zijn is goed voor je humeur kwam ik gister achter haha!! liefs
jaja ook ik doe mee dit weekend!! Kon me gister niet langer inhouden en heb (te vroeg) getest. Uitslag negatief. Maar ja nu toch nog steeds goede hoop. Denk dat ik morgen ook nog niet ga testen. Wil eigenlijk drie dagen wachte tot misschien wel de rode duivels komen... Succes voor de anderen
hey firella dan kunnen we mekaar de hand schudden!!ook ik te vroeg getest en morgen nod!!tis ook allemaal veel te spannend he liefs maloeke
Was het al maar vast ochtend... wachten...pff hopelijk word t wachten beloont hihi duim...duim...duim...
Ik heb vanmorgen getest en niets te zien Mischien heb ik idd te vroeg getest , heb nog geen aanwijzingen dat mn ongi eraan komt... Michien handig om maandag nog is te testen Wou nu de testen van deze site bestellen. Als ik ze nu bestel , wanneer heb ik ze dan , wie weet dat (ivm weekend) liefs tan
Tanja,...misschien moet je eerst eens wachten tot je daadwerkelijk overtijd bent?? Zo vroeg testen geeft alleen maar teleurstelling...bovendien...nu weet je nog niks? Als ik jou was zou ik eerst eens een paar daagjes afwachten....
ja idd, klopt Ma vandaag is mn NOD , dus ja kan me dan zo moeilijk in houden Ik wach het weekend lekker af en danzien we t maandag wel weer en anders dinsdag...