Hallo allemaal. We zijn inmiddels 20 weken in verwachting van onze tweede spruit. Onze dochter, van een jaar, heet NOOR. Nu zijn we al heel lang uit over de jongensnaam, maar die meisjesnaam . . . Aangezien we het geslacht niet willen weten, moeten we voor allebei een naam op onze lijst hebben staan Weten jullie een leuke meisjesnaam, die bij Noor past. Het liefst geen jut jul effect Wij hebben op ons lijstje: Indy / Sophie / Nikki / Tess / Abby / Bente / Maud / Bo / Chloe / Minke / Claire / Fay / Nena / Jill / Malou / Nienke of Nynke / Saar. Bedankt! Groetjes Linda.
Saar vind ik dus totaal niet bij Noor passen. Als je die twee achter elkaar zegt, bekt dat ook niet lekker. Twee namen eindigend op een r spreekt niet zo lekker uit, vind ik. Ik zou voor 1 van de andere 1-lettergreep-namen gaan, volgens mij past dat het beste
Hallo allemaal. Wat is het toch moeilijk! Aan de namen Eef / Robyn / Suus / Daan, hadden wij nog niet eens gedacht! Tips zijn welkom! Groetjes Linda.
Jouw lijstje lijkt op mijn lijstje onze naam zit er ook tussen. Ik had verder nog: lot, fien, sien, sam, eef, jip, juul, puk.
Van jullie lijstje zou ik voor Benthe en Sophie gaan Fien (genoemd door vogeltje 85) is een naam die al jaren in mijn lijstje staat! Helaas heeft mijn nichtje haar dochtertje zo genoemd, dus kunnen wij 'm niet gebruiken
Noor en Indy - leuk! Bo, Saar, Bente, Tess, Sophie, Maud, Malou en Fay vind ik ook leuk en ook wel goed passen. Nikki, Abby, Chloe, Claire, Minke, Nena, Jill en Nienke vind ik minder en/of minder goed bij Noor passen. Andere ideetjes: Noor en Amée Noor en Amy Noor en Aniek / Noor en Anniek Noor en Anne Noor en Annelin, Noor en Annelou Noor en Anouk Noor en Bine / Noor en Biene Noor en Bodée Noor en Camilla / Noor en Kamilla Noor en Carize, Noor en Carlize Noor en Carmen Noor en Caró, Noor en Cató Noor en Dané / Noor en Danné Noor en Daniek Noor en Danou, Noor en Danouk Noor en Danthe / Noor en Dante Noor en Deni * Noor en Eef Noor en Elea Noor en Eliane, Noor en Elianne Noor en Elie Noor en Elin Noor en Elise Noor en Elja Noor en Ella Noor en Elsa / Noor en Elza Noor en Emma Noor en Eva, Noor en Evanne Noor en Eveline, Noor en Evelien Noor en Evy Noor en Feline Noor en Fem, Noor en Femke, Noor en Femma Noor en Fenja Noor en Fië / Noor en Fieje Noor en Fieke, Noor en Fiene Noor en Finna Noor en Florine * Noor en Gwen Noor en Hanna, Noor en Hanne Noor en Hille Noor en Iefke Noor en Ieve / Noor en Ive Noor en Ilse Noor en Imme, Noor en Imma Noor en Inci Noor en Inoa Noor en Inthe Noor en Iris Noor en Irja, Noor en Irsa Noor en Isa Noor en Isha Noor en Isis Noor en Iva, Noor en Ivanne * Noor en Jade Noor en Janiek / Noor en Janniek Noor en Janieke Noor en Janna, Noor en Janne Noor en Jara Noor en Jasmijn Noor en Jelske Noor en Jente Noor en Jess Noor en Jessa, Noor en Jesse Noor en Jille Noor en Jinte, Noor en Jitte Noor en Jonna Noor en Jula, Noor en Julee Noor en Julia Noor en Julieke Noor en Juliët Noor en Julijne Noor en Julin * Noor en Lana, Noor en Lanna Noor en Lara Noor en Lenne, Noor en Lenna Noor en Lente Noor en Lieke Noor en Lieze / Noor en Lize Noor en Lilou Noor en Lina Noor en Linde Noor en Linna, Noor en Linne Noor en Linou, Noor en Linouk Noor en Lissa Noor en Liv Noor en Liva, Noor en Livia Noor en Livvy / Noor en Livvi Noor en Liz Noor en Lizi Noor en Loïse Noor en Lotta Noor en Lou, Noor en Louanne Noor en Louve Noor en Lumée * Noor en Madée Noor en Madelief Noor en Manon Noor en Manou, Noor en Manouk Noor en Mara, Noor en Mare, Noor en Maren Noor en Mari Noor en Marijn Noor en Marise Noor en Marle, Noor en Mirle, Noor en Meerle, Noor en Merle Noor en Marlein Noor en Marlieke, Noor en Marlize Noor en Marlou Noor en Marre Noor en Maurieke Noor en Maurien Noor en Maya Noor en Mea Noor en Meie / Noor en Meije Noor en Meike Noor en Mena Noor en Merel Noor en Mia Noor en Mille, Noor en Milla Noor en Milou Noor en Mira Noor en Mirre, Noor en Mirte Noor en Moa * Noor en Nanna Noor en Ninte / Noor en Ninthe Noor en Olivia Noor en Olsa Noor en Philou / Noor en Filou Noor en Quinte / Noor en Quinthe Noor en Quirijne Noor en Quirine Noor en Rhodé / Noor en Rhodee Noor en Rive Noor en Roanne Noor en Robbin Noor en Robi Noor en Robijn Noor en Robine Noor en Roos, Noor en Rosa Noor en Rosalin Noor en Rowi, Noor en Rozi * Noor en Sabijn Noor en Sanne Noor en Sara, Noor en Sare Noor en Sinne Noor en Stella Noor en Suze Noor en Tamar Noor en Tara Noor en Tesse Noor en Tirza / Noor en Tirsa Noor en Vea Noor en Veerle Noor en Vere Noor en Veró Noor en Veroniek Noor en Vianne Noor en Viënne Noor en Vieve / Noor en Fieve / Noor en Vive Noor en Vita Noor en Yentl Noor en Ylske Noor en Ymke
@ michelle : Bedankt voor alle namen, je maakt het ons nog moeilijker We hebben inmiddels een top vijf! Noor vinden we stoer en krachtig en dat past ook bij ons . . . Er zijn zoveel leuke namen, maar het moet passen en een WAUW-effect geven ( vinden wij ) Ik ga de betekenissen eens opzoeken! Groetjes Linda.
Lynn misschien nog een optie? Vind veel namen uit je rijtje mooi passen hoor. Maud vind ik ook super naast Noor!