nou ja bijna... pepijn is aanstalten gaan maken om te gaan kruipen... kontje omhoog, beentjes eronder frummelen en dan naar voren schuiven... alleen weet hij nog niet zo goed wat hij met zijn armpjes moet doen, hihi... wat een sensatie was dat hier zeg, alleen papa heeft het gemist... maar er komen vast nog wel nieuwe kansen, hihi!
waaa, wat goed van Pepijn zeg!! ik las 't al in 'ons' topic. Wat gaat ie hard hè, hij is echt ondernemend!! Hopelijk krijgt papa 't ook snel te zien, hou de camera ook maar bij de hand, hihi!
Hilariteit alover dus bij jullie thuis: ik kan me dat heel goed herinneren nog van die van mij, haha: zo'n heerlijk gezicht. Voor je het weet staat het op film, hoor, want als ze het eenmaal door hebben blijf je lachen. En ook papa, hahaha.
Leuk hoor! Oeef de eerste keer bij onze dochter, ze begon en toen zakte ze door haar armpjes ai ai ai, tand door de lip hihi. Nouja vallen en opstaan he
Caitlin lees je dit mevrouwtje heeft een bloed hekel om op der buikje te liggen, dus dat zal nog wel even duren voor madammeke gaat kruipen wie weet slaat ze het wel helemaal over hahaha en peppijn go go go
wow wat goed!! Enne wat snel, Lars kroop echt pas met 10 maanden haha, daarvoor was het tijgeren! Goed hoor!
oh, inky, wat is eigenlijk het verschil precies tussen tijgeren en kruipen... misschien bedoel ik eigenlijk wel tijgeren, hihi.. enne voor hij het goed kan is hij misschien ook wel 10 maanden, hihi... anyway, ik ben nu al heel trots, begrijpen jullie, hihi
volgens mij is tijgeren leunen op de onderarm tot aal elleboog en nog niet gehhel rcht op de knieen leunend. Kruipen is echt op handen en knieen. Al is het tijgeren...Pepijn is er vroeg bij!! leuk leuk leuk! daar krijg je 't warm van he...zo leuk!
Trotse mama, sommige kinderen gaan van tijgeren over naar lopen en slaan het kruipen gewoon over. Echt super schattig hoor. Giulian heeft n hele lange tijd getijgerd.