Megan heeft geen echte bijnaam.....Suzannah wel. die heeft als bijnaam: BamBam van de flinstones.......omdat als ze boos word het liefst de hele boel kort en klein wil slaan om toch haar zin te krijgen..
Zoontje schatje, boefje en kroelkippetje Dochter is prinses, Mientje, meissie Manlief noem ik heel burgerlijk Schat of papa! Ik heb de mooiste naam die er bestaat, MAMA
Poppie voor mn zoon. Hij zegt ook altijd dat ik zijn liefste pop ben en hij de mijne hihih. Heb er nog veel meer eigenlijk en hij luisterd naar allemaal
Ik heb er wel meerdere eigenlijk. Als ik ze samen roep noem ik ze vaak Jip & Janneke (heel grappig te zien hoe mensen daarop reageren) Binnenshuis noem ik mijn dochter vrouwtje, poppenvrouwtje,poppendina. Mijn zoon noemde ik toen hij kleiner was mijn vriendje, nu is hij mijn beertje of Quinnemansje =O)
Ik noem mijn dochter wel moppie of poppie of meis "ga je mee meis?" Of "wat wil jij drinken liefie" en als ze gaat slapen "slaap lekker kleine muis" Mijn man zegt altijd als hij van zijn werk komt en belt dat hij onderweg is " hoe gaat het met de meis?" En mijn zus zegt altijd troel tegen haar en mijn moeder zegt dropveter Daar moet mijn dochter toch altijd zo om lachen
Ehm ja: Chinchan Jinnepin Jin Poppie Liefie Mopje Draakie ( als ze aan het boeven is) Voor Levi nog geen namen ( ja poppie sluipt er al in haha)