Stinkiewinkiepinkie, snarsjeflarsje, biggie, bigsie, mr. b, mr bubblie, bubbels, bublieman, vriendje, bubbel. Tien hij nog niet geboren was pluis.
Ik noem onze kleine al vanaf dat hij nog in mijn buik zat boo boo. Kwam door een vriendin die altijd vroeg hoe gaat het met boo boo? Is zo gebleven. Hij zegt t zelf nu ook
De jongste werd door de oudste altijd Nini genoemd ipv N.ienke. En wij zeggen dus ook regelmatig Nini. De oudste vond haar eigen naam ook lastig en zei dan bv tette stout dus de oudste heeft als bijnaam tette.
Mijn man noemde de baby in de buik (1e ) altijd bumptie en nu is hij 5,5 en luistert er ook heel goed na haha. Nu heet de baby in de buik Mupke haha.
Leuk topic Voor onze dochter gebruik ik op het forum Mummel omdat ze zo schattig kon Mummelen toen ze een klein beebje was. Thuis gebruiken we (Ons) Muis en Pluizemie(nie) (?! ). Of als ze ondeugent is Kleine rat(tekop)
Mijn dochter vaak moppie, lieffie, schatje, schatteke, lief en draakkie(omdat ze rood haar heeft en lekker vurig kan zijn) als ze stout is meestal haar volledige naam.
De oudste noem ik vaak "Frikandel" vanwege zijn gekke acties haha, en de jongste noem ik vaak m'n meiske of poppie