Hahaha sommige zijn echt té grappig Poppie, , knapperd, poepie, schatje, droppie, lieffie of lieverd. Als hij zeurt piepert of miepert. Als hij scheetjes laat of een poepluier heeft stinkiewinkie (zit daarna meteen met het teletubbies liedje in mn hoofd, erg vervelend )
Nini - lijkt beetje op haar eigen naam, en is een algemeen koosnaampje voor "baby" in mijn man zijn moedertaal. gebruik ik minstens even vaak als haar naam Stinkie als... nou ja, geen uitleg nodig. Dametje, jongedame Poppie Spook (als ze weer eens overal onder/achter/tussen kruipt of aan alles wil zitten en er een zooitje van maakt)
Wij noemen onze jongste Koekie, Vraag me niet waarom maar de kinderen zijn ermee begonnen haha en sindsdien heet ze Koek of Koekie.
Aapie, vooral als ze weer eens onhandig is.. Mijn vriend noemt haar bessie en prinsesje en emma poepiedoep Verder is het Emmie, Emmelieee, Emma de pemma..
Oudste ; aapie, koekebakster, koekiemonster, tierelantijntje, poppedijntje, snorremadam Jongste ; koekie, venteke, ventje, vriendje, snorremans
Livvy Livmans, poppetje of spekkie...maar dat laatste stoppen we maar mee voor xe me gaat begrijpen hahah. Voor papa is het prinses.
Owjee, elke dag komen er weer een zooitje koosnamen bij ! Ik zag er hier ook al een aantal die ik er ook bij heb gepakt. Knorrie, kippetje, kikker, gij met het lekkere kippekontje , knorretje, knorrieborrie, muisje, pieperd, miauwbekkie, snuif, snuffiesnufsnuf etc. Er komt gewoon geen einde aan. Uiteindelijk heeft hij vast een identiteitscrisis.
Toen ze nog in mijn buik zat was het moppie, en dat zeggen we nu nog altijd. Als ze huilt, is het moppertje Ik zeg ook wel popje of poppekindje. Ze heeft echt zo een poppegezichtje, dat horen we toch vaak zeggen.
Haha, wat een grappige bijnamen. Hier heeft ze alweer een nieuwe gekregen, door oma. Als ze haar spieren aanspant, en een 'NNNNNggggggghhh' geluid maakt, hebben we hier een Mini Hulk.
Muppet, pollewop, kippie, stinkie, miss cries-a-lot(monty python fan), obesibaby, dikkie dik, konijntje...