Ervaring Lidl luiers 'toujours'

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annabuik, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Het begint een hot-topic te worden, alle berichten over de luiers. Waarschijnlijk omdat pampers er weer een paar euro op heeft gegooid. Ook ik ben af en toe aan het kijken voor een alternatief, zo las ik dat de luiers van de Lidl ook niet zo slecht zijn. 50 stuks voor 7,50 euro (tot 18 kilo).
    Iemand hier ervaring mee? Of een ander goed alternatief? (wil wel een beetje zachte luier, niet dat papier-achtige zeg maar):)

2. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Ik heb ze geprobeerd maar vind het 3 x niks.
    Heb veel verschillend merken geprobeerd maar kom toch telkens weer bij Pampers terecht.
    Jayden lekte bij de Lidl luiers heel snel door.
    Maar miss even uitproberen, je weet maar nooit, kan zijn dat het jou wel bevalt.

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    vriendin van mij heeft zowat alle luiers geprobeerd maar is helemaal tevreden over deze luiers.

Luier doekjes gebruik ik wel van dit merk, die bevallen mij weer prima.

ikzelf heb de lidl luiers nog niet geprobeerd, als de kruidvat mij niet bevielen zou ik deze eens gaan proberen maar dat hoeft dus niet.

4. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de lidl luiers en die bevallen erg goed itt kruidvat/pampers/huggies dus het is denk ik per kind verschillend

5. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    denk dat het erg per kind verschilt

Hier bij de oudste lidll luiers perfect
    en de jongste is meer van de kruitvat ..
    en pampers was bij allebij niks

6. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook lidl luiers (o.a.) en werkt perfect! wij gebruiken ze overdag. 's nachts nog steeds pampers omdat ik wel denk dat die langer droog blijven, maar goed, dan gaat het om 12 uur lang. Overdag verschoon je vaker, en hebben wij prima ervaring met lidl, c1000 en etos luiers.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier bevielen de LIDL luiers ook erg goed.

Pampers heeft ongeveer dezelfde pasvorm, maar dat gaf hier uitslag na meer dag een dag gebruik.

c1000 beviel ook goed. Die hebben we gebruikt voor de maat 4+, die mist toujours wel..

Bumblies gaf heel erg uitslag..

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier geen succes, lekten heel erg snel door.

9. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Ik heb hier overlaatst een pak gekregen van iemand maar vind het van die dikke proppen. Ze zijn wel al van 3 jaar geleden ! Ze die luiers nu veranders of nog steeds van die dikke proppen ??

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik geloof dat er 2 jaar geleden van merk gewisseld is bij de LIDL.. Maar heel veel verschil maakt het niet.
    Ik vond die stevige luiers juist iets fijner, omdat die beter bleven zitten. Die slappe wilden nog weleens omkrullen..

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Pampers zijn het fijnste, die gebruik ik voor de baby.
    De oudste heeft kruidvat, vind ik super!!!
    c1000 is hier een ramp, na 1,5 verschonen anders lekt hij door en zit deze echt niet vol.
    Lidl heeft mijn schoonmoeder. Lekken niet door en zijn redelijk qua pasvorm. Zit hier om de hoek, maar als ik tijd heb loop ik toch liever naar de kruidvat.
    Sinds vandaag trouwens 3 voor 2!!!

12. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    lidl ook geprobeerd,pasvorm goed,droge billetjes,maar ontzettend breed en stug!

hier ook kruidvat fan! (en dan aldi)

13. Loe

Loe Niet meer actief

Aldi fan!

14. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Aldi luiers!

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik gebruik ze nu al een half jaar en ik vind het prima luiers heel soms s morgens een beetje lek bij de romper maar voor de rest een prima luier en zeker voor die prijs.;)

Vind ze niet stug de sluiting is ook prima. En ze zitten ook prima bij mijn dochter;)

Dus mijn zegen heb je.;)

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lidl luiers lekken hier heel snel door terwijl ze niet veel plast, ik snap er niets van. Wij gebruiken altijd de luiers van de Aldi en zijn daar zeer tevreden over, zijn zelfs nog iets goedkoper.

17. nien992018

28 okt 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben erg enthousiast over de C1000 luiers.
    Passen goed en (dus) nooit lekkages.
    En voor de nacht pampers

18. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Hai meiden, bedankt voor jullie reacties. Denk dat ik zowel bij de aldi als bij het kruidvat een pakje meeneem om te proberen. Vond na wat googlen nog een opmerking van iemand over de pampers:"

@luiers. Ik ben een beetje bevooroordeeld, want man werkt bij P&G, de producent van Pampers, maar ik vind het ook echt de beste en fijne luiers die er zijn. Ik weet ook 100% zeker trouwens dat de Aldi luiers NIET hetzelfde zijn als pampers en ook niet in dezelfde fabriek gemaakt worden ofzo. Pampers zijn idd wat duurder dan andere luiers, maar dat komt door de technologie die gebruikt wordt om het vocht te absorberen. In pampers zitten een soort korreltjes die heel veel vocht kunnen absorberen. Deze korreltjes zijn vast geplakt in de hele luier en absorberen echt als een dolle! Door deze korreltjes is er geen papier nodig, waardoor de luier heel dun en zacht kan blijven. Andere luiers gebruiken ook wel deze korreltjes, maar veel minder omdat die korreltjes duur zijn. Om toch meer vocht op te kunnen nemen wordt papier gebruikt, maar dat is a) minder absorberend en b) veel dikker en harder.

Dit in een notedop, waarom Pampers beter zijn, maar dus ook wat duurder

Maar dan kun je voor de nacht inderdaad een pamper gebruiken en overdag een goedkopere versie, aangezien je ze dan vaak verschoont.

19. Baco

Baco Actief lid

24 jul 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geprobeerd en helaas....het lekte door!! Erg jammer want de prijs stond me wel aan!

We gebruiken altijd wel de luierdoekjes van de Lidl. Sensitive. Ideaal als je ongeveer hetzelfde wil dan de Pamper doekjes maar dan goedkoper! :D

20. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik ben er zeer tevreden over. De Pampers lekten altijd door en deze houden meestal alles binnen.

Deel Deze Pagina