Hier zijn ze, was nog even bezig. Enkele hebben we serieus als overweging, maar heb 10 opties gemaakt omdat ik benieuwd ben naar verschillende reacties.
Ik heb op Elin gestemd, omdat ik dat los gewoon de mooiste naam vind. Maar ik vind alle namen leuk en ik vind ze allemaal ook prima bij Lasse passen.
Heb op Elin gestemd. De andere naman vind ik ook mooi, dus je kan niet fout kiezen, vind ik. Maar Elin past best bij Lasse volgens mij. Groeten, Emilie
Lastig.. er zitten verschillende namen bij die heel leuk zijn en goed passen.. Denk dat ik Rosa het leukste vind passen.. Maar Elin, Nora en Elsa zijn ook super leuk! Iris, Roos en Evi vind ik ook erg mooie namen, maar iets minder bij Lasse passen misschien. Fleur, Sterre vind ik minder leuk en gewoon niet zo goed passen en Thirza vind ik persoonlijk niet zo'n leuke naam. Maar Rosa, Elin, Nora of Elsa vind ik echt super leuk passen !!
Elsa! En anders Elin, Rosa of Nora. Ik zou dat Scandinavische er zeker in houden. Dus niet Roos of Fleur of Sterre of zo.
sterre past er ook mooi bij Ik vind Sterre een hele leuke naam. Roos ook! Elin vind ik juist een beetje saai