hallo meiden ik ben ondertussen alweer 37 wkn zwanger en nog steeds twijfelen we over de jongensnaam! We twijfelen tussen Jurian en Lucas. Jurian is misschien een beetje lastig qua uitspraak en spellen en Lucas is een mooie, maar veelvoorkomende naam. Het is zo ontzettend lastig. Welke van bovenstaande vinden jullie het mooiste? Weten jullie nog mooie namen ? wat we nog meer mooi vonden ( ondertussen afgevallen ) waren Tygo en Wesley Als meisjesnaam hebben we Nora, die staat al een hele tijd vast eigenlijk. wat vinden jullie van onze meisjes naam? Bedankt voor jullie reacties! Groetjes Lisa
ik vind Lucas het leukst, Jurian gaat wel, maar ik vind Julian leuker klinken. Wel een heel andere soort naam dan Wesley. Nora vind ik wel leuk.
Ik vind Jurian persoonlijk mooier. En toch iets zeldzamer dan Lucas. Vind het qua schrijven en uitspraak niet echt lastig ofzo.
Je zegt het zelf al, en ik dacht het al voor ik het las: Jurian 'bekt' niet zo lekker. Dus kies ik voor het stoere Lucas Nora is mooi ! De afvallers zijn terecht afvallers wat mij betreft
Jurian vind ik vreemd, uitspraak is dan 'juurian'. Waarom niet Jurrian of Jorian? Veel leuker! Als het echt 'juurian' is ga ik voor Lucas. Nora leuk
Ik vind Lucas het leukst, maar Jurian (met als uitspraak 'Juh-rie-jan', want zo ken ik hem) vind ik ook een prima naam. Nora vind ik niet zo.
Jurian zou ik ook spellen als Jurrian, mooie naam. Lucas vind ik ook een hele mooie naam maar hoor je best veel tegenwoordig ook in de vorm Luc. Wesley snap ik niet zo goed want is een heel ander genre en samen met Tygo idd een terrechte afvaller. Nora, mooi!
Hoewel hij al is afgevallen zou ik persoonlijk voor Tygo gaan. Nora is niet direct mijn smaak maar ik zie het dan nog liever als Norah geschreven
dank je wel voor jullie reacties! het blijft nog steeds lastig en we zijn er nog steeds niet uit haha jurian is inderdaad ook mooi maar ik vindhet met 1 r geschreven mooier staan. net zoals julian eigenlijk. JU RIE JAN ipv JUR RI AN lucas blijft ook favo, maar je hoort het al zoveel. Tygo en Wesley vind ik inderdaad niet meer zo mooi, egk he dat je eerst iets heel mooi kunt vinden en een paar weken later bij wijze van, verschrikkelijk kan vinden. Mijn vriend maakt het allemaal niet zoveel uit,ik vrees dat ik de knoop moet doorhakken................. Weten jullie nog meer namen in de vorm van Lucas, Jurian, etc? Bedankt meiden en een fijne dag! xxx Lisa
Jurrien (met twee puntjes op de e, staat niet op mn toetsenbord). Quinten of Quinn Ruben Esra Jonas of Jonah Lennart Maurice