wij hebben nog vier namen over maar kunnen geen keuze maken. de namen zijn nogal uiteenlopend dus ben erg benieuwd welke jullie het mooiste vinden....
Ik heb niet echt een favoriet want het is niet direct mijn ding. Heb op Noor gestemd... Emma zou ik eerder als Emme schrijven en Tessa als Tess...
namen zijn heel persoonlijk. Ik heb emma gekozen dit vind ik persoonlijk een mooie naam. maar jullie moeten de keuze maken wij niet
Ik heb gestemd op Tessa. Madelief vind ik persoonlijk te zoet,Noor vind ik gewoon niet mooi, Lara gaat wel, Emma een beetje saai..
Heb Noor gestemd, maar Madelief vind ik ook erg leuk! Emma, Tessa en Lara vind ik zelf een beetje saaie namen.
Noor. Lara is de hond uit Bassie en Adriaan en Madelief was in mijn jeugd ook op tv. Ook al vind ik Madelief wel een leuke naam, maar alleen als je jong bent. Emma vind ik ook mooi, alleen een beetje saai. Moet ik juist zeggen, want mijn favoriete naam staat in de top 3 Tessa is niet mijn smaak, maar ook niet lelijk. De laatste twee namen zijn ook nog heel geschikt als je volwassen bent, net als Noor. Ik vind Noor ook lekker eigenwijs klinken.
Ik zou gaan voor Lara of Tessa, Noor vind ik hard klinken, Madelief te zoet, en Emma, tjaa, weet ik eigenlijk niet. Succes met jullie keus.
Ik vind Emma en Madelief erg leuk, ik heb gestemd op Emma omdat ik denk dat dat later nog het mooist is.
Ik heb voor Tessa gekozen, leuk als afkorting Tess. Maar vind Lara ook wel een stoere naam. vind Noor nou niet echt een leuke naam, vind het meer een kreet van iemand die in Noorwegen woont ofzo... Emma, klinkt oudbollig..Madelief vind ik ook niks, te zoet. maar goed het is jullie keuze natuurlijk, valt niet mee uit 5 namen te moeten kiezen dan. Denk dat je hier veel verschillende meningen gaat lezen, dus ja wat wordt het dan. succes met kiezen.