toch nog even proberen of jullie hier iets leuks van kunnen maken. mijn oudste dochter heet Mila, naar haar oma´s (MArjolijn en LInda) deze baby gaan Fenne heten, maar we zoeken nog steeds een leuke tweede naam. ik zat te denken dat het wel leuk zou zijn een vernoeming/verwijzing naar haar opa´s te doen, maar ik kan helemaal niks bedenken. (ben altijd al slecht in de puzzeltopics). wie weet er iets leuks? haar opa´s heten: Leon en Tom
Misschien kun je iets met de volgende informatie: - Leon: Grondvorm > Leo, verkorting van Leonhard of Leopold, kan ook afgeleid zijn van Lat. leo, Gri. leoon `leeuw'. - Tom: Grondvorm > Thomas. Zo 1-2-3 kom ik niet op een leuke naam. Ik ga nog even puzzelen.....
vind Lotte en Lenthe op zich wel leuk, maar vind de klanken te veel op Fenne lijken. Leah vind ik super, maar kan helaas niet icm de achternaam. Molly en Lonne vind ik weer wat minder..
Op allebabynamen.nl staat Lot ook onder meisjesnamen. Persoonlijk vind ik het een rare naam voor een jongen.
Zou van Lothar komen, denk ik Zelf hou ik niet zo van namen die en voor een jongen en voor een meisje kunnen (zoals Senna bijvoorbeeld). Maar het is maar een persoonelijke voorkeur... Melissa, Melinde of Matilde voeg ik nog toe. Eigenlijk kunnen er best veel namen van gemaakt worden...
tot nu toe staan Lot en Lotus bovenaan, maar vriend is er niet kapot van. vind Lenthe ook wel erg leuk, maar ben er nog niet helemaal overuit omdat ik de klanken zo veel vind lijken Fenne Lenthe..