Lucht overgeven uit gordel autostoel krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door missle, 14 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Ik heb al vanalles geprobeerd, maar de zure overgeef lucht blijft helaas... De bekleding van de Maxi Cosi Pearl kon wel gewassen, maar de gordels zitten vast aan het stoeltje zelf en kunnen niet gedemonteerd worden.

Ik heb al via google gezocht en er heeft inmiddels al een bakje met droge gemalen koffiepoeder bij de gordel gestaan, ze zijn uitgebreid met water gespoeld onder de douche, ik heb ze in een emmer met groene Biotex gehangen (voor zo ver dit lukt met de gordels vast aan de stoel).
    Tot nu toe helpt er dus niets.

Heeft er iemand de gouden tip hoe ik die zure lucht uit de gordels krijg zonder de stoel te beschadigen?

2. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Het schijnt dat je de gordels alleen met water mag schoonmaken ivm de veiligheid/werking ervan..

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  4. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Je schijnt iets te hebben dat je in je auto laat staan voor een nachtje om de rooklucht weg te krijgen.
    Heb weleens gehoord dat dit ook werkt tegen braaklucht.
    Maar hoe het heet weet ik niet, sorry!

5. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    De stoel is echt uitgebreid gespoeld onder de douche, daar hoopten we op dat dat genoeg zou zijn.

Volgens mij is HG best wel agressief, ik wil de stoel niet met iets chemisch verpesten, want die moet nog wel even mee. Ze zit er pas net een paar maandjes in. :(

6. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
  7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Azijn.

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Azijn schijnt te helpen

9. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Azijn had ik ook al gelezen, maar kan de schaal en het piepschuim van de stoel daar wel tegen?

10. Tamy

Tamy Actief lid

22 nov 2010
    181
    0
    0
    Nou ik weet het zeker. Mijn zoon is een echte auto spuger. Half Emmertje water flinke sheut azijn en poetsen maar. Geur van azijn vervliegt naar een dag en de geur van spuug is weg.

Keer op keer, op keer op keer:)

Verkleur ook de bekleding niet.

11. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Gelukkig hebben we hier weinig ervaring met spugen :)

Morgen avond heb ik weer tijd en dan ga ik met azijn aan de slag...
    Wat een rot klus Tamy om dat steeds weer schoon te moeten maken, ik benijd je zeker niet!

Bedankt allemaal voor het meedenken!

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Mijn dochter heeft tien minuten voor we op de camping aankwamen heel haar stoel plus achterbank onder gekotst 2 jaar geleden. Wij hebben toen alles in de was gewassen wat maar kon maar idd de gordels konden niet. Na 2 dagen van alles geprobeerd te hebben bleef het maar zuur ruiken. We hebben toen een fles echte febreze gekocht en diezelfde middag roken we er niks meer van. Heeeeerlijk was dat; ) 30+ graden helpt niet mee met kotslucht

Deel Deze Pagina