Welke schoonmaakmiddelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rogne, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Hoi Dames,

Even een vraagje, ik lees veel over dat het beter is om met de zwangerschap alleen met azijn en water schoon te maken. Nu heb ik Glorix zonder chloor gevonden werkt op zuurstofbasis?? Heeft iemand hier ervaring mee, is dit beter voor tijdens de zwangerschap? En wat vinden jullie van het met azijn schoonmaken? Mijn handen jeuken om alles goed schoon te maken en ik heb nu niet echt een fris gevoel bij de azijngeur....

Graag jullie reactie, bedankt alvast! :)

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik maak gewoon schoon met allesreiniger ect.wel natuurlijk in een goed geventileerde ruimte.en de badkamer doet mijn man aangezien ik die tegels altijd een pokkewerk vind.

3. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hier het zelfde. Vriend doet de badkamer haha. De rest ventileer ik goed en doe ik schoonmaakhandschoenen aan.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Gewoon handschoenen aan een raam open, niks aan de hand :). Zolang je niet met anti-schimmel enzo aan de gang gaat dan.

5. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0
    Heb ik zelf nooit bij stil
    gestaan.. ik werk zelf in de schoonmaak en dus ook tijdens mijn zwangerschap in de schoonmaak met allerlei middelen schoongemaakt... wist niet dat het schadelijk zou zijn??

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik gebruik ook alle schonnmaakmiddelen nog, raam goed open dan is er niks aan de hand 😉

7. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik poets met alles. Ik zorg gewoon dat ik alles goed ventileer. Voor de kranen ( kalkaanslag )heb ik wel azijn in het verleden gebruikt, ruikt eventjes, maar ik vind het vrij snel weg trekken de lucht. Heb nu een ander middeltje voor de badkamer welke ook de kalkaanslag verwijderd, vind het makkelijker 1 ding te gebruiken ipv 2:D

8. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Elke zwangerschap gewoon schoongemaakt, handschoenen aan, raampje open, niets aan de hand

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik gewoon alle schoonmaakmiddelen. Lekker sopje maken in een emmertje en poetsen. Alleen ammoniak ontwijk ik want ik vind het zo ontzettend lekker ruiken dat ik geneigd ben met m'n neus boven die fles te hangen.

10. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Maak ook met alles schoon. Ik zorg ervoor dat ik niet te lang in die lucht blijf staan en lekker alles goed ventileren.
    Vorige zw niet gedaan en man houdt niet van schoonmaken, irriteerde me mateloos dat ik niet alles schoon kn maken hoe ik t wilde

11. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    hoi dames, bedankt voor jullie reacties, ik ga hier dan ook niet ingewikkeld over doen en zet gewoon lekker de ramen open. :)

12. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb gewoon een schoonmaakster gezocht :)

Maar nee, nooit over nagedacht en nog gewoon met ammonia de meubeltjes afgenomen en bleek door de wc.

Deel Deze Pagina