Hoi Dames, Even een vraagje, ik lees veel over dat het beter is om met de zwangerschap alleen met azijn en water schoon te maken. Nu heb ik Glorix zonder chloor gevonden werkt op zuurstofbasis?? Heeft iemand hier ervaring mee, is dit beter voor tijdens de zwangerschap? En wat vinden jullie van het met azijn schoonmaken? Mijn handen jeuken om alles goed schoon te maken en ik heb nu niet echt een fris gevoel bij de azijngeur.... Graag jullie reactie, bedankt alvast!
Ik maak gewoon schoon met allesreiniger ect.wel natuurlijk in een goed geventileerde ruimte.en de badkamer doet mijn man aangezien ik die tegels altijd een pokkewerk vind.
Hier het zelfde. Vriend doet de badkamer haha. De rest ventileer ik goed en doe ik schoonmaakhandschoenen aan.
Gewoon handschoenen aan een raam open, niks aan de hand . Zolang je niet met anti-schimmel enzo aan de gang gaat dan.
Heb ik zelf nooit bij stil gestaan.. ik werk zelf in de schoonmaak en dus ook tijdens mijn zwangerschap in de schoonmaak met allerlei middelen schoongemaakt... wist niet dat het schadelijk zou zijn??
Ik poets met alles. Ik zorg gewoon dat ik alles goed ventileer. Voor de kranen ( kalkaanslag )heb ik wel azijn in het verleden gebruikt, ruikt eventjes, maar ik vind het vrij snel weg trekken de lucht. Heb nu een ander middeltje voor de badkamer welke ook de kalkaanslag verwijderd, vind het makkelijker 1 ding te gebruiken ipv 2
Ik gebruik gewoon alle schoonmaakmiddelen. Lekker sopje maken in een emmertje en poetsen. Alleen ammoniak ontwijk ik want ik vind het zo ontzettend lekker ruiken dat ik geneigd ben met m'n neus boven die fles te hangen.
Maak ook met alles schoon. Ik zorg ervoor dat ik niet te lang in die lucht blijf staan en lekker alles goed ventileren. Vorige zw niet gedaan en man houdt niet van schoonmaken, irriteerde me mateloos dat ik niet alles schoon kn maken hoe ik t wilde
hoi dames, bedankt voor jullie reacties, ik ga hier dan ook niet ingewikkeld over doen en zet gewoon lekker de ramen open.
Ik heb gewoon een schoonmaakster gezocht Maar nee, nooit over nagedacht en nog gewoon met ammonia de meubeltjes afgenomen en bleek door de wc.