Meiden, Zijn er onder jullie meiden die ook een bijplacenta hebben of hebben gehad? Vandaag de 20wk echo al gehad en gehoor dat ik een bijplacenta heb? Heeft dit consequenties? De echoscopist zei van niet maar he zit me niet lekker...
verstaan hun daaronder een dubbele moederkoek??? want dit had ik bij mijn jongste zoon maar het is helemaal nooit gezien op de echo...bij de bevalling kwam hij er heel moeilijk uit en toen ie der eenmaal uit was woog dat ding ruim een kilo ze waren behoorlijk verbaasd..kind overigens gezond geboren en ik had geen gekke dingen tijdens de zwangerschap ofzo. wel iets langer nagevloeid na de bevalling
Ik had vorige zwangerschap een bijplacenta. De grote placenta lag achter, en aan de voorkant had ik ook nog een kleine bijplacenta. Ik heb het later teruggelezen op mijn zwangerschapskaart en er toen naar gevraagd. Is geen probleem, zolang hij maar niet voor de uitgang (baarmoederhals) ligt. Deze keer heb ik sowieso 2 placenta's (twee eiige tweeling), eentje voor en eentje achter. Hier keek ze weer of geen van beiden voor de uitgang ligt, weer niet het geval dus helemaal goed.