hoihoi, even een vakantievraagje: wij zoeken DE plek voor onze vakantie. (begin juni) Wensen: 3slpkamers op een camping/park/ residence in zuidfrankrijk liefst AAN de zee stacaravan/bungalow/huisje. GEEN appartement. zwembad! Liefst een beetje betaalbaar en niet op een megadrukkeafgeladenadhdcamping. wie oh wie helpt??
Le Boris fleuri. Niet direct aan zee, wel dichtbij. Moet je een family huisje zoeken, Bell air is wat klein. Huisjes hebben twee slaapkamers en een vide. Ligt in Argeles sur mer in zuid Frankrijk.
la grande motte als plaats, ik ging er als kind vaak heen met mn ouders. je hebt er appartementen, hotels en campings, is zeer mooi daar, moet je maar eens google-en
Hier ben ik met mijn ouders geweest toen ik 17 was: Rent-a-Tent | Camping Le Boucanet - Stacaravan huren Fijne camping, strand op loopafstand aan de camping, mooie omgeving (la grande motte is echt leuk!)
La Grande Motte was volgens mij trouwens wel te lopen via het strand, hebben wij toen wel een paar keer gedaan.
gewoon die hele omgeving is mooi daar volgens mij, je hebt alles daar toerisme maar niet overdreven hollands, toen toch niet, zee, natuur en als je de weerkaarten bekijkt en heel frankrijk is bewolkt is het bij dat stukje nog altijd blauwe lucht haha