Hallo dames, Ik hoop dat jullie mij kan helpen. Op 30 Juli heb ik tp gehad. Er werd twee embryos in mij geplaats. Volgens de EMC kan ik 15 dagen na de punctie test doen, dat is dus vandaag. Alleen kon ik gisteren niet wachten en heb toen getest, twee streepjes. De tweede streep was licht (niet zeer licht) maar goed te zien. Vannacht kreeg ik bloedverlies met menstruatie krampen. Ik besloot vanochtend toch maar te testen, weer positief de tweede streep is nu wat donker bijna net als controle streep. De rest van de dag kreeg ik het gevoel toch gewoon ongesteld te zijn helaas. Ik had normale hoeveelheid bloedverlies en die krampen met hier en daar steken. Toen ik net thuis kwam besloot ik voor zekerheid nog een keer te testen voor zekerheid dat mijn eerste ivf mislukt is en dat ik mezelf niet gek zit te maken of zo iets. En ...nog steeds positief en zelfde kleur als vanochtend. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Is de test positief omdat Lutinus nog steeds in mijn lichaam zit? maandag 8 augustus was de laatste keer dat ik deze Lutinus in moest brengen. Voor de hormoneninjecties had ik puregon en ovitrelle. Kan het zijn dat ze nog steeds in mijn lichaam zitten? 25 juli voor laatst gespoten. Of ..wat ik soms wel eens lees maar niet echt geloof...ben ik toch wel zwanger? Wie van de dames kan me helpen? of wie heeft het ook gehad of ken iemand ook met zelfde probleem? Ik ben van plan om ha te vragen om bloedtest mocht het nog steeds positief zijn die test. Maar kan pas maandag terecht. Dus...ik leef in onzekerheid nu. Ik heb geen verdere klachten dan alleen die ongiekrampen die af en toe komt op zetten. De testen kan ik niet laten zien omdat ik geen apparaat of hoe het heet om op site te zetten. Testen waren van kruidvat (2 voor 5 euro) Alvast bedankt.
Kan het niet zijn dat je 1 vruchtje bent verloren. Dus dat er nog 1 zit. Volgens mij heb ik dat al eerder gehoord. Dus dat je een miskraam hebt van 1 en de ander er nog zit. Voor de rest zou ik het niet weten. Maar neem zoiezo contact op met het ziekenhuis. Dat is het beste. Kunnen ze misschien bonnen kort een echo plannen. Hoop dat je zwanger bent
Dat is toch ellendig om met die onzekerheid het weekend in te moeten zeg,.. Kun je niet vragen aan je huisarts of je daar morgen terecht kunt voor een bloedtest? Als je bloedtest namelijk positief is, zul je maandag toch ook moeten om te zien of je HCG waardes zijn gestegen of gezakt. Het kan namelijk nog alle kanten op, helaas is bloed met veel krampen niet zo'n heel goed teken,.. Maar alleen je bloedtest kan een einde aan deze toestand maken. Heel veel sterkte gewenst, Gr.
Je verhaal lijkt op het mijne: alleen begon het bloedverlies al wat vroeger en was het wat minder. Lag bij mij waarschijnlijk aan een te lage progesteron en heb medicatie dus moeten verhogen. Dus ik zou ook zo snel mogelijk bloed laten testen om dit te kunnen natrekken en zo vlug mogelijk je medicatie te kunnen aanpassen indien nodig. Ik hoop dat het hetzelfde mag aflopen als bij ons ! Oh trouwens bij ons was wel maar 1 embryo teruggeplaatst wat dan nog gedeeld is.