Oververmoeid, dit kan zo niet verder!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Naomitje, 29 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomitje

Naomitje Lid

5 jun 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Pff ben nu 38 weken en 3 dagen zwanger en ben het meer of beu!! Ik slaap al 2 weken bijna niets meer door onder andere: 4/5 keer in een nacht opstaan om naar het toilet te gaan, niet meer in slaap geraken door piekeren ofwel krijg ik dan enorme pijn zoals menstruatiepijn pf ik klaag maar dit is nog niet alles sinds een week kan ik bijna niet meer wandelen, mijn benen/heupen/bekken kweet niet wat het is maar doet zo veel pijn zak door mn benen als het er weer eens in schiet, :( ook zit ik dit weekend in verhuis wat me ook bezighoud..
    Ben gewoon op en moe, vanmiddag terug gynaecoloog hopelijk weet ik iets bij..vorige week was nog niet ingedaald heel klein stukje maar :(, weet niet of ik dit volhoud zo, bedankt om te luisteren naar mijn gezaag ;) ~ baby kom snel aub~

2. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatste loodjes!! Succes! Binnen een paar weken kan jij je kleintje vasthouden.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat zijn nu de laatste loodjes.
    Maak het jezelf comfortabel.
    Lekker languit op de bank met een goed boek of een leuke serie en je vooral niet teveel irriteren want dan duurt het alleen maar langer.

Succes meid.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Je zou toch moeten volhouden meid. Ik ken het. Ik had behoorlijke bekkeninstabiliteit en kon mn eigen broek, sokken en schoenen niet meer aantrekken. Dit moest mijn man elke ochtend doen :') Dood en doodmoe was ik. En dat in combinatie met een 7 jarige en 2 honden met de nodige energie welke zeker elke dag een uur moesten lopen maakte me echt tot een oververmoeid half dood zwaantje.

De eerste is met 37+6 geboren. Dus ging er van uit dat deze ook wel iets eerder kwam maar helaas pindakaas. De laatste 3 weken waren echt hel. Maar het is het echt waard.

5. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken het ook hoor! Inderdaad eraan toegeven en tijd uitzitten. Sterkte!

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik herken het ook alleen had ik het bij alle vier veel eerder

Bij allemaal bevallen tussen 36/37 weken en daarvoor was ik het dus al beu ;)

Ik sliep vanaf week 25 maar 1 uur per nacht had suiker bekkeninstabilliteit cholestase galsteenaanvallen en de zorg over drie andere kinderen, ik was zo ontzettend op !

Je hoeft in iedergeval niet bang zijn dat je de bevalling niet gaat kunnen want zelfs met zo weinig slaap en puf en kracht word je een oer mens op het moment dat het moet

Ik hoop dat de gyn iets weet waarmee ze je kan helpen en dat je baby snel komt

Nog even volhouden xxx

7. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Hippo jee ik hoop net als bij jou. Ik ben namelijk ook al vroeg beu. Mijn vorige zwangerschappen waren heerlijk en ik was fit tot het einde. Had nergens last van.
    Nu moe, veel harde buiken, voorweeen. Mijn lijf is op.
    Mijn vorige twee waren geboren met week 37, hoop dat deze ook weer zich dan aanmeld. Ben het beu.
    De voortekenen zijn opzich wel goed voorweeen, al ingedaald ( wat bijzonder is bij de derde) en andere twee ook. 37 weken.
    Ik hoop het

En naomitje, volhouden meid. Ik hoop dat ik ook rond jouw tijd bijna of al aan de beurt ben. Want ik ben nu al klaar . Laat staan met 38 weken. Bah effe doorzetten , dan hebben we er wat moois voor terug

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Klopt met een derde op dat termijn ingedaald is wel bijzonder, mijn derde daalde tijdens de bevalling,

De derde was trouwens wel ingeleid ( ik zou bij alle vier met 37 weken ingeleid worden, eerste 36.3 tweede 36,5 derde 37 weken vierde 36.1 )

De laatste weken zijn echt zwaar ( en dan heb ik de echte laatste weken niet eens gehad :p)

Ik hoop voor ts dat er iets is dat de gyn kan doen en dat de baby dan ook snel komt

Deel Deze Pagina