bijstand uitkering.

Discussion in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' started by kellyvd, Mar 6, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kellyvd

kellyvd Nieuw lid

Feb 18, 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo goedenavond.
    Ik heb een tijd terug een bijstand uitkering aangevraagd. Toen heb ik een mail gehad met daarin dat ik binnen 3werkdagen een email zou terugkrijgen voor een uitnodiging voor een gesprek. Tot op heden heb ik die nog niet gehad. Ik heb contact gezocht met het UWV en die verwezen mij door naar gemeente utrecht. De gemeente Utrecht stuurde mij weer door naar het UWV. Uiteindelijk sta ik nog voor hetzelfde probleem. Nog steeds geen uitkering. Gemeente Utrecht zij tegen mij dat ik hem anders even opnieuw moest aanvragen. Dat heb ik al een paar keer gedaan maar ik blijf emails krijgen dat ik binnen 3dagen wordt uitgenodigd voor een gesprek. Ik snap hier helemaal niks meer van. Het uwv zij dat ik gewoon de uitkering krijg. Ik ben hier al vanaf begin februari mee bezig. En financieel loop ik nu ook achter met mijn rekeningen dus dat is totaal niet fijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten Kelly van Doorn

2. UWV

UWV VIP lid
    Staff Member

Beste Kelly,

Wat vervelend, dat je niet verder komt met de aanvraag!

De bijstand is een uitkering van de gemeente. Ik heb voor je gekeken wat de instructies zijn voor een bijstandsaanvraag in de gemeente Utrecht en ik zie dat je, na het indienen van de aanvraag, contact moet opnemen met de gemeente Utrecht. Vanuit UWV kan ik je met deze vraag dus echt niet verder helpen, sorry! Mijn advies is toch nog een keer contact op te nemen met de gemeente en de situatie daar voor te leggen.

Sterke met deze lastige situatie.

Met vriendelijke groet,

Ellen
    UWV Webcare Team

Share This Page