Hallo Ik heb een vraag ik heb anderhalve week geleden een borstontsteking gehad en hier een antibiotica kuur voor gehad nu is de pijn van de ontsteking weg maar ik heb aan die kant een lichtere tepel en deze is ook erg gevoelig het aanleggen aan die kant doet ook pijn. Ik voed nog met tepelhoedjes omdat de kleine meid anders helemaal niet aanhapt en dit een groot gevecht wordt waardoor ik met een schreeuwend kind zit die helemaal overstuur is wel ben ik aan de linkerkant het proberen af te bouwen maar dit lukt nog niet helemaal aan de rechterkant durf ik nog niet omdat het met hoedjes al pijn doet. Ook kan ik niet iets van spruw zien in haar mondje haar gehemelte heeft wel wat lichtere plekken beetje geel maar dit heeft ze al vanaf de geboorte kraamzorg zei toen dat het wel kon. Groetjes
Oei, dat weet ik zo niet, het is vaak wel echt nog een week gevoelig na een ontsteking. Een beurs gevoel kun je dan hebben. Als kleur wegtrekt denken we ook wel aan vaatkramp. Dat kan optreden als reactie op pijn die je in het verleden hebt gehad. (kloof, ontsteking) Vertrouw je het niet, neem dan contact op met een lactatiekundige, het consultatiebureau of je huisarts!