Zoals ik al eerder ooit eens heb verteld, heeft Luuk op het KDV in de babygroep al, kindjes gebeten. Dit was slechts een fase werd mij verteld. Ik heb het al een hele tijd niet meer gehoord dus ik dacht, het zal wel goed gaan. Niet dus. Luuk zit nu in een peutergroep. Vorige week werd me verteld dat hij een kindje wel zo hard had gebeten in de wang, tot bloedens toe. Ik vind dit heel erg! Ik vroeg welk kindje het was maar wegens privacyredenen werd me dat niet verteld. Ook tegen die ouders word niet gezegd dat Luuk nog steeds bijtgraag is! Pfffff.....ik wou dat deze fase over was, maar dat zal pas zo zijn als hij kan praten en van zich af kan bijten.
hoi claudia; mijn dochter deed dit ook, ze heeft mij ook een keer heel hard in mijn wang gebeten, ik heb haar toen teruggebeten, niet heel hard natuurlijk maar wel dat ze het zou voelen. ze moest huilen en zei dat het heel zeer deed, heb uitgelegd dat het bij anderen net zoveel zeer deed als bij haar! sindsdien doet ze het niet meer! groetjes mama van channa