Ik begrijp mezelf niet…

Discussion in 'Baby en dreumes' started by SportySteenbok, Jan 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Dochterlief heeft een lastige start gehad, dat is hier wel bekend.
    Pas sinds begin december, 13 maanden oud (!), heeft ze geen nachtvoedingen meer.
    ’s Nachts is ze altijd onrustig: ze is haar speen kwijt, stoot haar hoofd, gaat staan of zitten en dan lukt het niet om weer te gaan liggen met de slaapzak… Ik ben er vannacht wel een keer of 6 geweest.
    Eigenlijk ben ik bekaf.

Maar toch, ik ben zo gek op haar. En ik vind het zo leuk om haar moeder te zijn. Dat ik toch stiekem begin te denken aan een broertje of zusje… ;)

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahah, als je er klaar voor bent...;)

Misschien is dat broertje of zusje wel heel anders en wordt je dochtertje ook met de maanden rustiger!

3. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Heb je al eens een andere, bredere slaapzak geprobeerd? Mijn dochter kan perfect uit de voeten, zelfs met slaapzak. Of gewoon een donsdekentje?

4. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Hahaha:)
    Erg bekend:) de nachten zijn drama:) en dood op hele dag...
    Maar wat is het een omwijs heerlijk ventje, en o wat heb ik zin in april dat we voor een 2 e gaan:)
    Komt allemaal vast goed hahaha
    Ga vanaf vannacht ook weer de marathon snachts lopen inplaats van bij ons in bed nemen ( anders komt er nooit een brusje;) )

5. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ja, hoe moe je ook wel eens van ze wordt.... amper 1 seconde later zijn ze alweer allerschattigst!
    Ik ben nu 38 weken.... dus we zullen snel ons dametje haar zusje mogen verwelkomen. :)

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik vind (vond) het té pittig, wil eerst ff rust. en dat vind ik heel erg..

7. Konijntje1985

Konijntje1985 Actief lid

Feb 28, 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL

Hier hetzelfde gevoel!

8. SportySteenbok

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Dat is toch niet erg? Voor je eigen gezondheid en welzijn kiezen is vaak het meest verstandige wat je kunt doen.

9. Mich85

Mich85 Actief lid

May 31, 2012
    196
    0
    0
    wat grappig, heel herkenbaar! Onze dochter heeft welgeteld 1 keer doorgeslapen het afgelopen jaar en ben dus redelijk moe ;)
    maar toch kriebelt het hier ook wel eens voor een tweede...

10. ladyw

ladyw Fanatiek lid

Nov 4, 2011
    1,233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ja als jij zelf denkt eraan toe te zijn, waarom niet?
    Zelf ben ik er echt nog niet aan toe, we hebben een lekkere aanwezige drukteschopper, hoe lief tie ook is, hij vraagt gewoon echt veel aandacht ;). succes met je beslissing!

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik ben christelijk en we 'plannen' niet beseffen dat God het geeft. dat dubbelslachtige maakt het moeilijk. Zie dus om me heen veel grote gezinnen en ik 'kan' het niet. Nooit gedacht.. En de omgeving weet dat ook niet.

12. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    tip: camping bedje, glow in the dark speen,slaapzak uit en 2dikke ptamas aan en een dekbedje.

13. IngridE

IngridE Fanatiek lid

Oct 31, 2011
    1,214
    0
    36
    Brabant
    Jeetje wat zwaar! Respect!
    Hier sliep ie met 13 maanden ineens 2 weken achter elkaar door... En nu niet meer. Moet niet denken aan een tweede en mijn man ook niet boe stapelgek we ook zijn op zl. Liever 1 goed dan perse 2 kindjes om aan het plaatje te voldoen en er zelf onderdoor aan gaan.

14. SportySteenbok

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Dan kan ik het me voorstellen, dat je je zo voelt. Dat maakt het inderdaad ingewikkelder. Knuffel!

15. SportySteenbok

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Glow in the dark speen, dat is een goede!

16. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Sorry maar dit snap ik niet? Ja ik ben ook christelijk en Nathan is een geschenk van God.
    Alleen je kan wel plannen hoor, gewoon geen seks rond je vruchtbare dagen?!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Mira had ook nachtvoedingen tot 1 jaar. Op haar verjaardag was ik voor het eerst in een jaar uitgeslapen, als in 8uur slaap achter elkaar haha.. Daarnaast was ze een huilbaby en huilde makkelijk een hele nacht achter elkaar, wat we ook deden, stil kregen we haar niet.. Soms sliep ze een hele dag niet :p Maar toch hebben we toen ze bijna 11 maanden was de pil weg gedaan en gingen we voor een brusje. Dus ik begrijp je volkomen :D

En nu is ze bijna 3 en ben ik al die nachten allllllllang vergeten ;)

18. SportySteenbok

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Daar hoop ik ook op! :D

19. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel grappig om te lezen. Jullie hebben allemaal lastige nachten, ik hier gelukkig maar heel weinig. Ze slaapt al een tijdje door. Wij denken ook over eenntweede maar ik ben juist zo bang dat we, nu we een redelijk 'gemakkelijk' kindje hebben, we juist straks bij de 2e een ongekeerde wereld krijgen. Erg he.

20. 2jees

2jees Niet meer actief

Kan wel maar dat wil ik dus niet. Ik vind dat niet mogen al doen we dat nu wel. Die dubbelheid bedoel ik dus juist.

Share This Page