kind vergeten op te halen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Crazy angel, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben je ook wel eens je kind vergeten op te halen?

1. Nee, nog nooit.

2. Ja, 1x

3. Ja, 2x

4. Ja, Meer dan 2x

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Voor alle drukke, en niet zo drukke moeders onder ons, die soms weleens vergeetachtig zijn.

wie is hier ook wel eens zn kind(eren) vergeten op te halen van school oid?

vind het zo erg. k haal de tijden telkens door elkaar, van woensdag en vrijdag.... :(
    Heb dat tot nu toe 2x gehad

2. Is mij nog nooit gebeurd.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mij ook niet

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee gelukkig niet. Wel 1 keer te laat geweest (10min) omdat de band van mn kinderwagen er af was.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mij is het ook nog nooit gebeurd,

maar ik weet wel dat mijn zusjeom 13.00 uur haar dochter zou halen van het kdv maar deze had oma gesmst dat ze nog op school wat moest afmaken of oma haar dochter op kon halen

en opa zei weer tegen oma: joh doe ik zo wel even, waarop oma zei nee hoeft niet ik ga wel, waarop opa zei : ik vind het geen probleem hoor.

waarop oma dacht dat opa alsnog ging en opa dacht dus dat oma ging en zo waren ze een uur te laat met hun kleindochter ophalen omdat ze beide dachten dat de ander het al gedaan had

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee nog nooit gehad.

Wordt er bij jullie op school door de juf wel goed opgelet dat alle kindjes met hun papa/mama/oppas meegaan?
    Hier moeten alle kindjes als de school uit is bij de juf blijven staan en als ze mama zien mogen ze erheen. Maar J. van mij loopt meestal zo het plein op, of hij me nou ziet of niet. Een keer wat ik net iets te laat, denk nog geen minuutje, maar toen had de moeder van een vriendinnetje hem gezien en even bij zich gehouden.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja hier moeten ze bij de muur blijven staan, als een ouder in beeld is moeten ze de juf of meester een hand geven en kijkt dan ook even of de juiste persoon er staat en mogen ze gaan. Toen ik te laat was had de juf haar weer even mee in de klas genomen.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nee nog nooit vergeten.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dat is dus een betere controle dan bij ons op school. Wel een fijner idee voor mocht je een keer te laat zijn. Weet je in ieder geval zeker dat kindje niet ergens over straat zwerft.

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ze gaat nog niet naar school, maar ben haar nog NOOIT vergeten ergens te halen

11. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Nee nog nooit, en ik durf ook zeker te zeggen dat ik ze NOOIT zal vergeten een keer. Ik vind het toch raar als men je kind vergeet, druk of niet sorry.;)

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat je je kind kunt vergeten. Ik heb het ook druk, maar mijn kind vergeten zal nooit gebeuren.

13. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik was dr ook niet vergeten van school te halen. ik was de tijden vergeten.

is woensdag half 1 en vrijdag kwart voor 12.. nu dacht ik dus beide keren dat het op vrijdag ook half 1 was...

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Maar je poll vraag is anders daar vraag je namelijk wie zijn kind wel eens vergeten is op te halen.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nee nog nooit

Maar kan me best voorstellen dat het je een keer overkomt..

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Niet vergeten op te halen, maar wel de tijd vergeten. Zo erg! Hoorde van een moeder toen ik aangestormd kwam al dat ze aan t jammeren was: 'mijn mama komt niet..' (terwijl er geregeld kindjes nog even moeten wachten)
    Daarom heb ik nu altijd een alarm op mijn telefoon staan ;)

Maar hier komen de kindjes het lokaal uit in een tussenruimte (kunnen niet zelf de deur open doen naar buiten). De juffen houden wel in de gaten wiens moeder er nog niet is (neem ik aan, in hun hoofd) en die kindjes blijven dus nog even binnen wachten.

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook nog nooit vergeten, gelukkig.

18. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Nog nooit vergeten, maar kan me dat ook moeilijk voorstellen....
    Te laat is wat anders, maar ook dat nog niet geweest....ook al is het soms maar nipt op tijd! ;)
    Hier moet dochter (5) ook bij de muur blijven staan. Juf geeft een hand en kijkt waar mama/papa/opa/oma o.i.d. is en dan mag ze pas weg.
    Op dinsdag moet ze naar de BSO en dan wordt ze uit de klas gehaald.

19. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Nee mijn kind niet, maar mijn hond wel geregeld vergeten te halen van de creche ;)

20. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Eerlijk tot nu toe eenmaal gehad,ik was haar niet vergeten. Alleen was ik die dag ziek,na een ganse namiddag niet te kunnen slapen viel ik een half uur voor ik haar met halen in slaap. Gevolg 10 min te laat. Dochterlief vond het niet erg maar ik wel. Pff kvoel mij er nu nog rot om.

Deel Deze Pagina