schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stamper, 20 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamper

stamper Bekend lid

12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoihoi

Ik dacht dat jongens minder snel waren als meisjes , maar levy is nog geen 1 en hij loopt al .

Wat voor een schoentjes hebben jullie voor jullie pas lopende kinderen ?

yvonne

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    geen idee brandon loopt of staat nog niet en die is ook 11 maanden. nu heeft die nog zeeman schoentjes aan zomer maar ga winter schoenen halen wat ik hoorde is dat ze bij bristol goede schoenen zoudne moeten hebben

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zorg altijd dat mijn meiden schoenen aan hebben met een goede stevige buigzame zool. Laat de voetjes ook van te voren even op meten.

Dr Visscher ( van o.a scapino) staat bekent om zijn zeer goede kwaliteit kinderschoenen. Ook prijs / kwaliteitverhouding is goed.

4. Niet meer actief

Het teen gedeelte van de schoentjes moeten buigzaam zijn. Het hieltje moet verstevigd zijn. De zool niet te zak (heel veel kinderschoenen kan zo een punaise doorheen zonder enige moeite) en natuurlijk moet ie niet te krap zijn. Ongveer 1 cm ruimte voor de teentjes moet goed zijn. Hou er rekening mee dat ie met een maand of 2 maanden dus weer nieuwe schoentjes nodig heeft, want dat gaat nou eenmaal snel. Dus ze zijn vlot te klein.

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=2865407

Hier is een uitzending van geweest op kassa! Er staan goede tips op!

5. stamper

stamper Bekend lid

12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    Dank jullie wel .

Ik heb bij hatshoe baby schoentjes gekocht , dat is nog geen hele harde zool maar echt nog zo n babyzooltje omdat hij net loopt maar toch schoenen moet hebben . en als hij echt goed kan lopen kan ik nog andere schoenen halen .

yvonne

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Yvonne in de magdalenastraat zit zo'n dure schoenen zaak daar kan je Levi's voetjes op laten meten ook kwa breedte

ik haalde voor mijn oudste 2 daar altijd de schoenen , zeker voor Dave want die had een hoge wreef en een breedte maat :(

misschien dat ze dat bij hatshoe ook wel kunnen hoor maar die was er toen nog niet :)

maar snelle Jelle hoor :) Caitlin loopt alleen nog maar aan de handen en die is al ruim 13 maanden hihihi

trage muts is het ;)

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb altijd gehoord dat het beter is om ze zoveel mogelijk op blote voetjes te laten lopen. Is beter voor de vorming van de voetjes.
    Maar das een beetje koud he buiten ;)

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Idd binnen lekker op blote voetjes of bijvoorbeeld Zootjes. Voor buiten schoentjes. Ik haal ze voor de kids idd ook bij Scapino. Is een goed merk en ze zijn ook betaalbaar. Zorg voor een cm teenruimte aan de voorkant, dus koop ze niet te klein. De teentjes moeten goed kunnen bewegen in de schoenen.

9. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Echte schoentjes mag je kindje pas aan wanneer hij/zij minstens 6 weken los loopt, dit ivm de vorming van de voetjes.

Je hebt speciale eerste stap schoentjes. Voor binnen zou ik zoveel mogelijk op blote voetjes of eventueel slofjes laten lopen

10. stamper

stamper Bekend lid

12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    Debbie - Ja bij hatshoe meten ze de voetjes ook goed op hij heeft maat 22 . ( vergeleken bij ashley heeft hij een grote voet )

levy loopt in huis ook het meeste op blote voeten maar voor buiten heb ik schoentje ( babyschoentjes ) .

yvonne

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Idd veel met blote voetjes lopen, en verder koop ik de schoenen meestal bij Ziengs, ik vind goede schoenen heel erg belangrijk.

12. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    als ze op blote voetjes lopen krijgen ze platvoetjes zegt kind en gezin hier.

ik heb elyesa zodra hij kon staan schoentjes gekocht wel dure en stevige die de voetholte goed vormen

13. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ze hebben echt geen schoentjes nodig als ze binnen lopen, dat ze daar platvoetjes van krijgen kan ik nergens weer vinden, overal wordt geadviseerd met blote voetjes, zal wel weer iets nieuws zijn ofzo maar ik hou me mooi aan de bekende adviezen.

14. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Goede vraag, ik zit met hetzelfde probleem, Valentino loopt nog niet los maar dat duurt niet lang meer, hij loopt van de tafel naar de bank en weer terug en af en toe staat hij los zonder het zelf door te hebben.
    Ik weet ook niet beter of het beste met blote voetjes, of sokjes.. en inderdaad niet te snel stugge schoentjes halen maar pas als ze echt goed lopen.
    Succes ermee.

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Sientje, misschien voor binnen (want zelf binnen is het in de winter beetje koud op blote voeten) van die sokken met anti-slip onder?

16. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ja klopt ik bedoelde ook in de zomer blote voetjes en in de winter (dikke) sokjes!
    Ik heb die anti slip dingen,maar vind dat helemaal een ramp, ik heb ze met van die voetjes eronder maar ook met plastic zooltjes nou bij Valentino werkt t niet, schijnbaar irriteren die dingen zo dat hij ze binnen 5minuten weer uitgewerkt heeft..maar wel bedankt voor t meedenken.

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.983
    113
    Lenore trekt al haar sokken en slofjes direct uit. Wij hebben toen ze langs de tafel ging lopen, Bardossa schoentjes gekocht. De zool is enorm flexibel, de voetzool kan dus goed afrollen. Volgens de mevrouw van de schoenenwinkel zijn dit de beste schoenen voor kinderen die net lopen.
    Ze kosten ongeveer 35 euro.

Lotte

18. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Lotte, waar hebben jullie die schoentjes gekocht? en meten ze dan ook gelijk de voetjes daar op?

Deel Deze Pagina