bijten,slaan,drammen bij 1 jaar !!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Magdalena6, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    Esmee krijgt steeds meer keuren...:)
    als iets haar niet lukt of ze mag iets niet , dan begint ze te bijten en slaat ze zich om haar heen... :x
    als ze dan iets niet mag , pak ik haar meestal ff bij haar handje beet en zeg dan dat het niet mag , kijkt ze me aan .....en begint ze te lachen..!!!(soms moet ik echt proberen mijn gezicht in de kwade stand te houden,het is soms ook wel lachwekkend,ghighi;)) ze maakt er de laatste tijd een spelletje van !;) en dat wil ik niet, wil ''proberen'' dat ze straks niet over me heen loopt !:)

hoe pakken jullie dat aan ??:(

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Mijn dochtertje slaat nu ook al ze iets niet mag,of als ik haar d'r boterham wil geven..:(
    Ik pak haar dan ook bij haar armpje,en zeg dat ik dat niet wil hebben en dat dat niet mag..En dan blijft ze me kwaad aankijken,en doet ze het gewoon weer..:$
    Maar ik denk dat het een fase is,want ze doet dit pas sinds een dag of 3..

Ik heb ook al geprobeerd het te negeren ook dit helpt niet.
    Dus ik lees even mee:p

3. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Ik leg zelf altijd erg uitgebreid uit waarom iets niet mag. Dus dat het zeer doet enzovoort. Dat deed ik ook al toen ze zo klein was. Ik zou er ook niet al teveel aandacht aan besteden in het begin, kan zomaar weer overwaaien. Het is ook lastig als je 1 jaar bent en je kunt jezelf nog niet zo goed uiten, ze heeft niet zoveel manieren denk ik dan altijd maar. Succes!

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoontje begint altijd te gooien met dingen als iets niet mag. Ik blijf steeds herhalen dat dit niet mag en soms als het echt te ver gaat pak ik hem even bij zijn armpje beet, en dit begrijpt hij dan altijd heel goed. Heeft dit gewoon even nodig om door te hebben wat de grens is. Ben nu ook begonnen met negeren, ik hoop dat het helpen gaat... en geef goed gedrag positieve aandacht, zodat hij leert dat positief gedrag aandacht oplevert en negatief gedrag niet. Ik hoop dat deze aanpak werkt, ben er nog maar net mee begonnen dus.

5. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ja is erg moeilijk...

het uitleggen of negeren ???

Deel Deze Pagina