zou het dan toch eindelijk.... ?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Tord, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    vanochtend bij het plassen kwam er ineens rood/bruinig bloed mee. Even 1 seconde geschrokken, en toen.... yessss de menstruatie!!! Ik wacht er voor mijn gevoel al zoo lang op!
    Het rare is dat ik helemaal geen buikkrampen ofzo heb, ik voel me helemaal niet ongesteld. Dus voor ik echt een feestje ga bouwen wacht ik even vandaag en morgen af, maar ik denk dat ik een héel mooi kerstcadeau heb gekregen :D.

Kunnen we in het nieuwe jaar mooi gaan proberen voor een tweede prul!
    Ik ben zo blij! Nu hoef ik tenminste niet dáarvoor te stoppen met de bv.

Nou, wilde het gewoon even delen met jullie want mn man snapt mn enthousiaste reactie niet zo ;).

2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    haha, moet er ook wel om grinniken. zit er helemaaaal niet op te wachten. prima zo :) maargoed, een tweede prul heb ik dan ook al :)

maarre gefeliciteerd dan maar?!

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hahahaha :D

Zo kan je wel janken om een menstruatie en zo sta je erom te juichen! ;) hihi

En ik hoop dat t echt je mens is en dat er dan snel een eitje aankomt! succes met klussen, dan wordt je man vast vanzelf wel enthousiast! :D hihi

4. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk berichtje en heel herkenbaar! Ik zat er ook echt op te wachten en na 13 maanden was het dan zover :D
    Ik had de 2 keer dat ik na mn bevalling ongesteld ben geweest ook veel minder last van krampen etc.

Dusse, gefeliciteerd en klus ze! :D

5. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha gefeliciteerd!

Ik ben stiekem een beetje jaloers dat het zolang geduurd heeft.
    Ik ben al 4x ongesteld geweest!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hihi, nou, super!
    Enneh: hier waren de eerste paar keren ook minder heftig dan daarvoor, en daara werd het juist heftiger.
    Ben er nu dus gelukkig weer even een tijd vanaf :D Hopelijk jij ook snel weer :D

7. 4days

4days Niet meer actief

Succes met klussen! :D

Deel Deze Pagina