Bijten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lara1978, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Sinds een week krijgt mijn meisje bijvoeding en dit gaat erg goed. We doen dit op de Rapley-manier.

Helaas merk ik dat ze wat vaker ineens een bijtbeweging maakt tijdens het drinken aan de borst. Godzijdank heeft ze nog geen tandjes maar het doet wel zeer! Als ze dit straks doet als ze tandjes heeft dan ben ik echt de pineut :confused:
    Zou het komen omdat ze nu bijvoeding krijgt en misschien een beetje in de war is? Doen meer baby's dit?

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ieder kindje doet dit (helaas).
    Je zou haar kunnen laten schrikken door auw te roepen, werkt dit niet dan haar gewoon loskoppelen en de borst ook wegstoppen.
    Dit steeds herhalen, zo krijgt ze echt wel door dat bijten niet mag en pijn doet.
    (werd mij toen aangeraden door iemand van vbn)

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Niet ieder kindje doet dit hoor. Mijn zoontje heeft het wel eens gedaan maar toen was ik ziek en had een verminderde productie.

Meestal is het bijten aan het eind van de voeding en zie je het aankomen. Je kan dan net tevoren je kind loshalen. Kun je daar iets mee ?
    Of mischien komen er tanden en bijt ze om van het pijnlijke gevoel af te komen ?

Deel Deze Pagina