Hallo allemaal, Mijn dochter heeft op dit moment een manie van bijten. Soms valt ze je gewoon aan en begint te bijten. Of ze gaat tegen je aanliggen en bijt dan ineens. Zelf is ze dan slap van het lachen, doordat wij hierop reageren. Zij ziet het echt als ene spelletje. Hoe kan ik haar het bijten zo snel mogelijk afleren.
Mmm... Mijn zoontje bijt ook maar dan vaak meer uit genegenheid, dus in een omhelzing ofzo. Doet jouw dochter het uit kwaadheid? Want dan zou ik gewoon consequent boos worden. En anders ook boos worden, maar gewoon rustig blijven en dan voordoen hoe je wel lief kan zoenen. Bij mijn zoontje wordt het ook steeds minder hoor. Het leek wel een fase.
hier bijten afgeleerd op een manier wat ik eigenlijk niet wilde maae het was een reflex. ze stond tussen mijn benen in en ineens beet ze me in mijn arm, voor ik het wist had ik haar al een tik verkocht, en de 2de keer het zelf, het is niet de manier waarop ik het eerst wilde doen, maar tegen reflex kan ik niks doen. en ze heeft het nooit weer gedaan (oke in je vingers bijten als je brood geeft, maar dat gebeurd zelden meer tegen woordig)
dat deed die van mij ook hij pakte gewoon mn hand en begon er keihard in te bijten,heb dat meteen afgeleerd!
Mijn zoontje is ook heel erg van het bijten. dan vraag je een kusje en bijt hij in je lip. Dan daarna een hele biksmijl. wat ik er ook van zeg het helpt niet.
hier ook een bijtertje al wordt het steeds minder nu dus ik verwacht dat het een fase was! ik heb het vooral heel erg proberen te negeren! boos worden hielp hier echt niet ze ging gewoon verder... zij deed het ook uit gekheid vooral maar ook weleens als ze boos was
mijn zoon deed dat ook,en ik heb hem toen gewoon terug gebeten (niet te hard natuurlijk) en hij had het sindsdien nooit meer gedaan
Hier hielp negeren het beste. Mijn zoontje lag in een deuk als ik er wat van zei of staf gaf. Door het te negeren was het hele spelletje niet leuk meer. Terug bijten zou ik persoonlijk nooit doen, want waarom mag mama jou wel bijten en jij mama niet??????
Ons dochtertje heeft het ook wel eens gedaan, maar ik denk niet bewust, ze bijt op alles. Ik schrok ervan (die kleine tandjes zijn scherp..!!), en riep heel hard; AUWW!! Daar schrok onze dochter zo van dat ze het niet meer heeft gedaan. Zelfde geldt voor haartrekken..
terugbijten zou ik ook zeker niet meer doen heb het 1 keer geprobeerd toen ik ten einde raad was maar dat werkt hier dus echt averechts mevrouw deed het nog vaker! en jayla heeft een absurd hoge pijngrens dus dan zou ik al heel hard moeten bijten voordat ze n kick geeft en dat wil ik niet.. dus negeren werkt hier ook het beste
Hier ook een bijtertje en ze gaat ook heel hard lachen als ik boos om wordt. Ze bijt niet alleen mij af en toe maar ook in de de stoel enzo... Ben nog op zoek naar een manier om het af te leren...