ons zoontje is zwaar allergisch voor KM, katten, honden en huisstofmijt. na alles vermeden te hebben bleef hij erg benauwd dus getest wat er gebeurd als de hond weg is.. en ja hoor hij knapte zo erg op de klachten verdwenen als sneeuw voor de zon.. met pijn in ons hart zijn we op zoek gegaan naar een nieuw plekjes voor onze labrador die wij al 7 jaar bij ons hebben.. wij zijn overstroomd door reactie en uiteindelijk hebben we een gezin gevonden dat in onze ogen perfect is voor onze lieve hond. zijn er een keer heen geweest en hij voelde zich erg op zijn gemak en kreeg al erg veel liefde van de mensen waar we waren.. erg fijn natuurlijk maar vanavond is het dan zover... komen ze hem ophalen.. pff zit met een knoop in mijn maag ben super blij met waar hij heen gaat maar ik ga hem zo ontzetten erg missen... kind gaat natuurlijk voor en hebben alles geprobeerd hij kan gewoon niet blijven helaas..
heel veel sterkte, een hond is je beste vriend dus het is zeker moeilijk maar beter voor je kleintje misschien kan je vragen of ze soms eens een foto opsturen of je hun eens kan bezoeken?
Heel veel sterkte. Maak er nog een leuke dag van met hem! Maak nog een laatste foto samen, lekker knuffelen en lekker wandelen (in het bos? of op t strand?) Is mooi weer voor een lekkere wandeling!!
helaas zit in nu op het werk dus kan ik niet meer knuffelen.. straks nog snel even!! gister zijn we lekker met zijn alleen gaan wandelen en hebben we mooie fotos kunnen maken van ons allemaal met de hond. je merkte dat hij in de gate had dat er iets gaat gebeuren... de mensen houden ons op de hoogte en sturen updates dus dat is fijn! we mogen ook altijd langs komen (niet bij de deur...) maar de dierenarts heeft ons geadviseerd om het eerste jaar niet te gaan omdat de hond er dan niks meer van snapt en eerst zich moet kunnen vestigen in zijn nieuwe thuis...
och wat dubbel zeg!!! Veel sterkte, en je hebt gelijk hoor: kind gaat voor maar wat ontzettend dubbel....
bedankt voor alle reacties! gister flink geknuffeld met hem!! toen hij uiteindelijk in de auto zat brak ik.. poeh heb als een klein meisje staan huilen en zit nog met een brok in mijn keel! vanmorgen kreeg ik al meteen 2 filmpjes dat hij daar heerlijk aan het kroelen was met zijn nieuwe gezinnetje en hij had het super naar zijn zin en was helemaal zichzelf, dat bracht weer even een brede smile op mijn gezicht..
Och meid ik kan het me helemaal voorstellen! Knap van jullie om de beslissing te maken, je had dan weliswaar geen keus maar toch! Moet er niet aan denken onze hond weg te doen, maar wat moet dat moet....! Jullie manneke zal jullie dankbaar zijn en zo te horen heeft de hond het ook naar zijn zin.
Aaaah Das echt balen hè! Wij zitten ongeveer in dezelfde situatie met onze kat... Ons meisje is dan wel niet allergisch, maar de kat kan niet tegen stress en gaat dan binnen plassen En klein meisje = stress. Dus wij zijn ook op zoek naar een ander baasje. Vind het ook zo erg, het is zo'n lief beest, lekker knuffelig en zacht. Maar inderdaad, je kind gaat natuurlijk altijd voor!
Oh wat vreselijk! Alle sterkte toegewenst, ik leef ontzettend met jullie mee! Dikke knuffel en geniet straks nog even van het laatste moment samen...
oo echt niet leuk he! wel lief dat je al een filmpje of 2 doorgestuurd kreeg en de hond het naar zijn zin heeft
Ah wat erg!!! We hebben ook hondje westie en is voor ons eerste kindje hoor als ik zoiets moest meemaken dan zouden we echt kapot zijn ik denk dat ik dan ook liever mijn kind druppels geven of med tegen allergie dan mijn hondje loslaten. Ik ben zo blij dat ons meisje niet alkergiesch is! Elke hond is natuurlijk anders en omgaang met hond maar onze gedraagt zich als een baby ze is super slim en lief en zo afhankelijk van ons. We wandelen 6 keer per dag laten haar nooit alleen nemen haar overaal mee ook op werk etc... Erg voor hullie dat jullie hondje moesten weg doen.., ook erg voor hond zelf...hopelijk zal die niet verdritig zijn., Als we onze hondje moeten missen want bijna nooit voorkomt behaalve toen ik met mijn man ivm ks in kraamhotel lag dan ze is super verdritig spelt niet eet niet...