hallo , al 4 dagen lang zie ik dat Gyano constant kleine beetjes melk spuugt.. het maakt niet uit of hij speelt of gewoon rustig zit , er komt steeds een beetje uit (hij krijgt borstvoeding) moet ik de huisarts bellen of nog even afwachten? hoor graag jullie advies grtz Ramona Edit moderator: verplaatst naar 'Voeding - Borstvoeding'. Wil je er goed op letten waar je een berichtje plaatst?
Zijn het kleine beetjes of hele voedingen? Over het algememeen als het kleine beetjes zijn, schijnt het niet zo'n kwaad te kunnen, dan hebben ze meestal net iets te veel gehad. Of net iets te veel bewogen na de voeding. Bryan spuugt ook wat meer, de laatste tijd, maar ik merk dat hij er geen last van heeft, vaak is het ook een boertje met inhoud bij hem. Vertrouw op je gevoel, als jij het niet vertrouwt, ga dan even naar je huisarts of CB.
het zijn kleine beetjes...een opstootje zeg maar alleen het gaat de hele dag door. ik zal maandag eens gaan informeren bij de ha.. alvast bedankt voor het antwoord grtz Ramona
hier ook gehad. Op het Cb vertelden me dat hij waarschijnlijk teveel dronk. Zolang hij vrolijk is is het niet erg. Bij flesvoeding is het een ander verhaal, maar borstvoeding dat bepaalt hij zelf en soms is het oog nou eenmaal groter dan de maag... gewoon lekkere melk duzz... Nu is het over, hij heeft het ongeveer 2 weken gehad.
Een mondje terug geven is idd normaal. Maar dat is niet de hele dag. Wat je zou kunnen proberen is om je kindje rustig/netjes te laten drinken. Dus aanleggen zonder teveel lucht happen. Als de borst te wild spuit/je kindje zich veel verslikt dan je kindje even loskoppelen. De spuitende melk in een doek opvangen en als de melk weer rustig uit de borst komt dan je kindje weer aanleggen.
hey in principe als hij tervreden is en niet alles onder spuugt denk ik niet dat het kwaad kan. laat hij een boertje als hij gegeten heeft? als hij niet boert kan dat wel eens de reden zijn.