Ik wil wat leuke, goedkope jurkjes uit Hong Kong of China kopen via Ebay. Nu wil ik dus alleen zoeken op producten uit b.v. China. Waar kan ik dat ook alweer invullen dat ik alleen producten uit China wil zien?
Volgens mij kan dat niet, ik zoek meestal op dress en dan wereldwijd. Als je dan op prijs selecteert komen de meeste jurken wel uit die richting
Wat voor prijs zoek je meestal op dan? Ik selecteer altijd wel op: 'buy it now' en op 'free shipping' Ohja Korea is ook nog een goeie
Naast zoeken bovenin staat uitgebreid zoeken. Dan vul je de locatie in en beschikbaar voor Nederland.
gewoon ebay.nl zoeken je zoek opdracht zetten Links ergens staat de optie wereldwijd (gelijk voor verzenden maar ook china) Boven aan zie je een balkje waar je kan sorteren van tijd eerste afgelopen etc. Deze zet ik op laagste prijs + verzending eerst. Met deze instellingen krijg je ook de nu-kopen opties. Zoals nu met winterjassen zijn sommige nu kopen opties bijv 50 euro + gratis verzending en bij het bieden gaan ze tot 70 euro + 20 euro verzending.
Ik heb de app op mijn tel, en daar kan ik het land wel instellen! Hoe het via de laptop gaat ook geen idee! Had zelf al wel heel veel leuke gezien!