even klagen... Vanmorgen om 5.40u kwam dochterlief bij ons omdat ze niet meer kon slapen. Vooruit, in het grote bed bij ons dan maar. Ik verleg mijn kussen en maai mijn lamp van mijn nachtkastje. Overal glas en nieuwe lamp kopen dus. Ik stop de was in de machine en als hij klaar is en ik hem leeg wil halen zie ik allemaal stukjes papier. Zit er een luier tussen de was. Alle was onder de witte stukjes en plakspul. Zucht... Naar het bos met dochterlief en de peuterspeelzaalkinderen. Oude kleren aan gelukkig want wie gaat er als eerste onderuit? Juist, ik. Terugweg in de auto blijkt dat de dashboardverlichting niet meer werkt. Wordt dus langs de garage rijden. Lekker begin van het weekend. Ach als het niet erger wordt doe ik het er voor maar het lucht wel op om even te klagen haha
Moest stiekem wel een beetje lachen om je berichtje, maar jij vast niet! Erger kan je dag vast niet worden?
sorry, moest echt wel even grijnzen. Wat een beroerd begin van de dag/weekend zeg. Ik hoop voor je dat de rest beter verloopt.
ik moet ook stiekem even lachen sorry maar hopelijk blijft het daarbij. suc6 ermee mocht het erger worden
Zal wel Twentse humor zijn haha! Het had zo een bericht van mij kunnen zijn. Ben zelf een ongelofelijke kluns vandaar mijn 'melige' reactie....
Hihi, op dat moment vast niet fijn allemaalmaar ach, er zijn ergere dingen in het leven. En zoals al gezegd: je hebt weer een boel taken waar je je op kan verheugen!
Ik ben geen kluns, gebeurd mij nooit zoiets.. 'denkt aan kat onder de motorkap van vorige week' 'doet ook nooit iets raars of stoms' Twentse humor ken ik nog niet
Twentse humor is erg leuk!! Maar dit lijkt een typisch gevalletje van de wet van Murphy! Morgen is vast alles anders, alles beter en alles nieuw!
*Proest* Dat is zeker een goed begin van je weekend. Ik hoop dat de rest ervan rustiger verloopt zonder brokken.