Eva heeft sinds twee weken twee prachtige ondertandjes. Het staat onwijs schattig. Helaas gebruikt ze de tandjes aan de borst . Het wordt best vervelend. Al een aantal avonden haal ik haar eerder van de borst af, omdat ze me dan gaat bijten. Ze gaat dan van de borst af, kijkt me ondeugend aan en HAP! Vanavond heeft ze amper gedronken. Ik baal er best van, want ik vond de avondvoeding heerlijk knus en gezellig. Die knus en gezelligheid is er nu wel vanaf . Wie o wie heeft er tips? Ik haal haar al direct van de borst af, zeg nee en doe de borst weg. En zijn er meerdere ervaringen? Hoelang ging het bijten door? Mijn oudste heeft dit nooit zo gedaan. Ik hoop dat ik de gouden tip vind en we weer rustig kunnen voeden... .
Bij mijn kindje begon het bijten toen de produktie terug liep. Het was voor hem een manier om te zeggen dat het op was. Dus idd optijd los koppelen. Verder zou je kunnen proberen de produktie wat op te krikken. Mocht het dus daar aan liggen bij jou. Sterkte.
ik haalde mijn zoontje idd ook van de borst af, legde hem naast me neer,zei nee en keek een beetje boos. Hij zat me dan altijd met verbazing aan te kijken. Na een aantal keren werkte het hier wel...s6 om met een oplossing te zoeken
Bedankt voor jullie reacties. Ik voed nu nog drie keer per dag. Ik merk wel dat als ze 's avonds meer wil en het is 'op' ze gaat bijten. Soms ook als ze niet echt honger heeft. Gisteravond had ik volle borsten, maar dametje ging gewoon bijten. Dat is natuurlijk ook niet goed voor de productie . Ik houd de methode -van de borstafhalen als ze bijt- stug vol. Hopelijk heeft ze oorzaak en gevolg snel door en is het bijten voorbij.
@Suus Precies zoals ik dus al beschreef... geen honger! Ze kan al goed van zich afbijten..hihi. 'Nee mama, niet nu': HAP! Eens kijken hoe het zich verder gaat ontwikkelen.