je kind tijdens een sprongetje naar het kdv

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door elsa, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hai allemaal,

mijn zoontje is op dit moment volgens mij bezig met een mega sprong....wil niet slapen en is daardoor erg hangering en aanhankelijk. ook moet hij erg hoesten, maar hij heeft geen koorts meer.

morgen gaat hij nog niet naar het kdv, hij is dan ook jarig :D maar donderdag zal hij toch weer wel weer gaan, mijn vrije dagen liggen ook niet voor het oprapen.

ik weet alleen nu al dat hij extra veel aandacht nodig heeft. begrijp me niet verkeerd, ik voel me niet schuldig dat ik weer ga werken maar ik wil graag weten hoe jullie kindjes tijdens zo'n sprong naar het kdv gaan en hoe jullie je daarbij voelen.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    als JEsse wat hangeriger is dan geef ik dat vaak ff aan bij de leidsters dan geven ze hem een extra knuffel maar vaak is er op KDV weinig aan de hand moet ik zeggen hoor.

Enneuh heel veel plezier morgen op zijn eerste verjaardag!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Hoi

Ik werk zelf op een kdv.
    Ik vind het erg fijn als ouders vertellen hoe het met het kindje is. Geef gewoon goed aan hoe het met jouw kindje is. Dan begrijpen de leidsters precies waarom jouw kindje aanhankelijker en hangeriger is dan anders en kunnen ze daarop reageren...

4. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    dank voor jullie lieve reacties. ik doe dit dan ook wel, maar florian is ook echt heel huilerig op dat soort momenten en heb het idee dat ik hen dan met hem "opzadel". dit klinkt wel heeeel erg negatief, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

uiteraard vind ik het ook zielig voor mijn ventje, maar hij moet daar toch doorheen op dat moment.

ach, ik maak me waarschijnlijk weer drukker dan nodig, maar dit is toch wel de ergste sprong tot nu toe.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    verplaatst

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Thuis kan Esmee dan ook erg dreinen enz. maar bij de gastouder is er nooit niets aan de hand :rolleyes:

Als je het van te voren aan geeft, en ze zijn heus wel wat kindjes gewend hoor! ;)

Deel Deze Pagina